Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1096745
Dammsugit ur bilen och lagat en del stenskott som uppkom när jag var ute och åkte i tisdags. Undra när Trafikverket ska inse att oljegrus inte hjälper ett dugg till att laga vägen utan mest bara förstör bilarna... :twisted:

Rullar snart iväg till Stockholm och Peter W för att sätta lite solfilm på framrutorna och ikväll är det ju Torsdagsträffen på Sjöhistoriska igen :D

Bild
#1096921
Igår innan torsdagsträffen på Sjöhistoriska så tonades framrutorna med 45% film. Blev grymt bra enligt mig. 8)

Bild
Bild
Bild

Och Sjöhistoriska är som vanligt en grymt trevlig träff med härliga människor. Alla som har möjlighet att åka dit bör göra det!
#1097211
Några bilder från träffen förra veckan och denna veckan. Är Tobbe som levererar grymma bilder i vanlig ordning!

Bild
Bild
Bild

Gå in och gilla hans Facebooksida och se resten av hans bilder,
#1097988
Fick för mig att plocka bort bakrutetorkaren idag då jag ändå aldrig använder den. Måste dock få tag på en täckbricka med längre gänga eller lösa fastsättningen på något annat sätt. :)

Blev dock kluven på om det verkligen såg bra ut utan torkare eller inte? ??:-/

Bild
Bild
Bild
Bild

Eftersom jag inte kunde bestämma mig så sitter torkaren på plats igen, dock urkopplad. Måste ju ha något att göra när sambon ligger sjuk på semestern! :lol:
Senast redigerad av 1 jimlindeborg, redigerad totalt 0 gånger.
av Rudolfs
#1098223
Ska du gå för den rena looken så får du ju rensa allting bak :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 18
V90 miltal

@Ca1p3 , Ja alternativet är väl att l&a[…]

Lossa bromsskivor bak XC90

Jag vet inte hur det ser ut på XC90, men om […]

Besikta vindruta

finns ju klåpare på alla företag,[…]

https://www.youtube.com/watch?v=nnxmrFBClO8&ab[…]