jlars skrev:
Du lär säkert bli helnöjd med din T6:a. S60 är en synnerligen välbyggd och trevlig modell! Power Blå tycker jag är en suverän färg. Den är förhållandevis lättskött i de flesta väder. Den är unik för S/V/XC60 men sticker ändå inte ut alltför mycket.
Vinterhjulen är Volvos 18” Fortuna med 235/40-18. En snygg och lättskött vinterfälg! Största ”bekymret” är väl att rullomkretsen blir lite felaktig. Det är ungefär 3 % felvisning på hastighetsmätaren med sommarhjulen och hela 8 % med vinterdäcken. Det finns nog programvara hos Volvo för att korrigera detta, men man kan ju inte ladda ny programvara två gånger om året.
Sidescuff plates till R-design rekommenderas nog i Ironstone
Kul att höra om modellen och färgen. :)
Alltid vart svag för blått, såg en likadan bil i silver och tyckte inte alls den var lika snygg.
Okej, får nog tyvärr inte de fälgarna jag då. Och jag får ta det lungt med inköp till bilen ett bra tag nu, tar rätt hårt på ekonomin detta bilköp. :lol:
Lär ta och testa hastighetsmätaren mot min GPS och se hur mycket fel min bil kommer visa, eller om det blir mer rätt med 16"/17" och högre däck.