Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av rikrd
Okej! Ny vindruta sedan i går eftermiddag, kört nån mil bara i stan efter, men oj!! Vilken skillnad.

Ska strax ut till bilen och plocka bort grillen å lägga några lager dipp. Får se vad jag lämnar och vad som blir dippat. Bilder kommer.
av Schmoyoho
rikrd skrev:Okej! Ny vindruta sedan i går eftermiddag, kört nån mil bara i stan efter, men oj!! Vilken skillnad.
Åhå? Går också i tankarna på att byta vindruta, dock är min bil lite äldre än din men samtidigt är jag lite kluven. Har några mindre stenskott (jättesmå och stör väl inte "egentligen") samt så är den lite halvrepig och ser ganska taskig ut när man kör i solljus men känns som att man kanske kan lägga pengarna på något roligare t.ex facelift-bakljus i mitt fall.
Ny ruta är värd varje krona. Minns själv när jag bytte och det var som att gå från VHS till Blu-ray. Man såg inte ens att det var en ruta där.
Hm.. Kanske får omvärdera Kostar ju trots allt "bara" 1600 kr ifall bytet går på Volvias självrisk men å andra sidan är det ju pengar som man kunnat spendera på en uppdaterad ratt eller nya bakljus. Kanske inte något som märks lika ofta som vindrutan, vilken man som sagt inte ens vill märka till att börja med.
Användarvisningsbild
av rikrd
Som grillchips säger värt varenda krona!! Bilen känns klart nyare och fräschare! Min bil har gått i stort alla mil på motorväg så rutan var rejält sliten.

Bild

Grillväder är det ju. :) fick på dippade grillen igår. I nuläget är allt svart utom "volvo", vet inte vad jag tycker om det.

Bild

Min första tanke var att lämna emblem och snedribborna.. Åsikter om detta? Ja, ny skylthållare fram är på g. ;)
Blir ju riktigt bra det här, Ocean Storm fälgarna sitter som en käftsmäll på V60 :D

Såg även att du hade använt "fläcksuddaren", visst är den bra? :D Funkar även fint att köra rent fogarna i duschen med ;)
Tackar! Ja, inte helt fel. Men jag känner att jag vill ner lite. :) i de flesta vinklar skuggar dock hjulhusen så det ser helt ok ut, men sen kommer de gånger det inte ser ok ut :)

Absolut. Jim! Funkade klockrent på inredning. Men smulade den för dig också? Kanske ska va så?
Man får se till att alltid kolla i dom vinklarna det ser bra ut ;)

Nej, jag tyckte inte att den smulade så speciellt mycket, du kanske hade för mycket vatten eller tryckte för hårt?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Vilken mjukvara har ni?

Två saker som jag tycker blev annorlunda eft[…]

3G släcks

Jag fick svar från Volvo förra å[…]

Jag har konstaterat att vårt campingbord, so[…]