Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Första modden gjord, Stoppat i LED i Regplåtbelysningen. Vart kanon och inget fel meddelande. Tar en bild ikväll när jag kommer hem :)

På söndag skall första längre resan göras över dagen, Återkommer om förbrukningen :)
av erikaeger
Härligt att höra, funderar själv på att beställa i förebyggande syfte, i väntan på bilen... 8)

Köpte du dom färdiga insatserna från Hova, eller lösa LED-lampor?

Också nyfiken på förbrukningen :)
av Rudolfs
erikaeger skrev:Härligt att höra, funderar själv på att beställa i förebyggande syfte, i väntan på bilen... 8)

Köpte du dom färdiga insatserna från Hova, eller lösa LED-lampor?

Också nyfiken på förbrukningen :)
jag köpte dem här som någon i tråden jag gjorde i från om LED köpte ifrån kjell & company för 69:- st, Själv LED lampor bara. Smidigt som tusan att byta får jag säga :)
av Rudolfs
Sådär! Bild på led och en bonusbild när den var uppe på lyften igår kväll :)

BildBild
av Rudolfs
Bild
av Rudolfs
Var ute med polarn och tog lite bilder på våra nya bilar. Hans bil är en V40 D4.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av P210
Rudolfs skrev:Sådär! Bild på led och en bonusbild när den var uppe på lyften igår kväll :)

Bild
Varför kunde Volvo inte gjort de integrerade slutrören lite djupare alt "trattat" ut de "riktiga" slutrören lite!?! Jag ser de där sugrören hela tiden nu när jag börjat störa mig på dem!
Najs med två av parkeringsdetektorerna nedflyttade till plasten i alla fall!
Användarvisningsbild
av grillchips
P210: Du är inte ensam. Vid första anblick föll jag pladask för de nya utblåsen men när jag upptäckte sugrören inuti, nä... Nu är det lite hatkärlek. Bättre än innan tycker jag nog ändå att det är förstås.
av Rudolfs
grillchips skrev:P210: Du är inte ensam. Vid första anblick föll jag pladask för de nya utblåsen men när jag upptäckte sugrören inuti, nä... Nu är det lite hatkärlek. Bättre än innan tycker jag nog ändå att det är förstås.
Tanken är att hitta på någon lösning för detta. Jag stör mig som fan på det. Men det blir nog först till våren för min del.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13

Har det lite oljigt i området runt en sensor[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Om det finns gas kvar kan man "tvångs[…]

Jag har exakt samma fel. Tror felet sitter i m&aum[…]

Smörjde aldrig upp frambromsarna när som[…]