Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Ska fixa bilder i helgen nu om ja hinner, blir avgasbyte imorn tror ja...
Men de e 15% genomsläpp... Ja prova med 5% men de ser inte bra ut... 15 ser riktigt bra ut! :wink:
Användarvisningsbild
av grillchips
I USA verkar det tamejfan vara det, fått uppfattningen att de faktiskt använder takräckena ofta också men att de är en lika viktig del som att smälla på en originalvinge. :)

Vad ger Polestar för siffror till denna?
Användarvisningsbild
av buddha88
Nexus skrev:Takräcke är dä det senaste inom styling :wink:
Köpte dom bara för cykeln o frakta saker till/från mina båtar... Men de blev snyggt i verkligheten :)
Användarvisningsbild
av buddha88
grillchips skrev:I USA verkar det tamejfan vara det, fått uppfattningen att de faktiskt använder takräckena ofta också men att de är en lika viktig del som att smälla på en originalvinge. :)

Vad ger Polestar för siffror till denna?
260Hk o 370Nm, de räcker nog ett litet tag :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Du har inte funderat på nya skyltar och slippa skattemärket. Visserligen tycker jag de nya skyltarna är fula som stryk så du får nog skrapa bort märket :wink:
Användarvisningsbild
av Micce1980
Nexus skrev:Du har inte funderat på nya skyltar och slippa skattemärket. Visserligen tycker jag de nya skyltarna är fula som stryk så du får nog skrapa bort märket :wink:
Och skylthållare för att slippa bilhandlartexten när man ändå är igång. :D Jag tror förresten jag har börjat acceptera de nya plåtarna då jag inte ser/lägger märke till de längre. ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-go[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]