grillchips skrev:Härligt, kul med flera saker att pyssla med! :) Jag köpte hem ett par sådana platta LED och satte i taket i fram eftersom mina "vanliga" LED syntes genom plasten även när de var släckta eftersom de var så långa och snuddade just plasten. Nu syns de inte alls men ger nästan ett bättre sken! :)
Diskuterade grillen med en kille på ett annat forum och det verkar som om mattsilver-ramen för r-design kom i samband med stora järnmärket, det var det vi kunde komma fram till iallafall. Fick idag hem en originalgrill med det stora järnmärket som jag ska montera framöver eftersom mitt hemmabygge bara var tillfällig, nu när jag hittade denna för vrakpris så slog jag till. Det suger liiiiite att ramen inte är matt men med tanke på nypriset för grillen så är det nog en detalj jag kan vara utan... Tror jag.. :D
I övrigt, snyggt med dimljuslocken! Inte funderat på att ta en vända med vitt på mittengrillen också? Kanske blir lite överflödigt men bara en tanke som Photoshop lätt stillar.
Nice! Då ska jag nog byta ut dem jag har i taket då jag har samma problem att det syns igenom plasten. Bättre sken behöver jag dock inte för det bländar redan som det är. Nästan så man drar sig lite för att öppna dörren i bäckmörker, hehe.
Så måste det vara! Gällande matt/blank grill. Då jag ändå skulle beställa en ny kunde jag ju välja blank eller matt, och då Hova hade lite påskrea fick jag dessutom R-design-grillen för någon hundring billigare än vad Bilia skulle ha för en vanlig, så då var valet enkelt. Egentligen matchar det ju inte kromlisten på bakluckehandtaget, men det kan kan jag leva med.
Jag har fått för mig att det blir lite för mycket vitt om jag lackar även mittgallret. Nämnde det även för lackeraren som höll med, men man kan ju prova i datorn som du säger. :)