Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Turbojeppe
Lucif3r skrev:Vitmålad däcktext passar inte på en 850, hur mycket man än ändrar på den :P
Vingen kan kanske bli bra, udda om inte annat.
Diffuser kan nog vara rätt skoj också. Onödigt som sagt, men ändå :P

Dubbla ändrör ser också bra ut, kanske något att tänka på.
Har nog sett för många jdm 'stance' bilar med det :mrgreen: , men fyy vad dyrt det är så det kommer jag nog aldrig göra haha.
Vingen är definitivt någonting jag vill modifiera, den är väldigt tråkig på kombis så planerar att köpa på mig flera billiga vingar jag kommer åt i framtiden och testa testa testa! :)
Har försökt läsa lite och ser att man ska försöka undvika bygga så att det blir en fallskärmseffekt, så om jag bygger något så kommer den sänkas ner lite och ha ett 3-4cm gap mellan bakkjolen och diffusern.

Dubbla ändrör såg föööör rått ut!

Bild

Vill göra mig av med 4" utblåset då som du på bilderna ser hur det smalnar av till det originala 2/2,5" röret.. Ser ju ut som en hals på en vinflaska.. :P Tack för idén, aldrig tänkt mig dubbla ändrör faktiskt.. Men det ser förjävla rått ut! :)
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
Idag så var jag till OKQ8 med min vän Anton och gav våra bilar lite extra kärlek! :)

Första gången jag någonsin gjort ett oljebyte och jag gav min lite för mycket olja innan jag tänkte på att min motorvolym är mindre än Antons T-5R. Hissa upp och hälla ut lite olja, så var det perfekt sen. En skön tvätt med högtryckstvätt och mycket avfettningsmedel senare så vet jag inte om det är placebo effekt men bilen känns fruktansvärt bra att köra!

Bild

Bild

Bild

Bild

Avslutade med en liten gruppbild!

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Hehe själv spolade jag bort ett halvt ton grus i hjulhusen och fick också den känslan att bilen gick bättre. Förmodligen inbillning.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 33

Du håller inte på med reglertiknik f&o[…]

https://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=77[…]

Även på tidiga 740 sitter det ett radio[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

På dom sista modellerna är där ett[…]