- fre 07 okt 2016, 14:18
Riktigt snyggt ju!
-)

http://www.carbonclubsweden.se - Carbon Club Sweden (CCS)
Moderator: Moderatorer
HiTek skrev:Riktigt snyggt ju!Tackar :)-)
Perra83 skrev:Ballt!! Kanske inte skitsnyggt men för din säkerhet är det bra.Nej inte skitsnyggt men tycker ändå det ser helt okej ut :) Funktion före utseende i detta fall, har gjort så att ljusen kommer plockas av sommartid och endast sitta under mörkare årstiden.
Radarn störs inte nu eller? Hur blir det med parkeringssensorerna där fram?
DayDreamer skrev:Varför gjorde du inte som ungdomarna gör, typ led-ramp och skruva fast i motorhuvenHar 100w i dem nu men anledningen till xenonkonvertering är att det ger mer ljus och jag tycker det är behagligare att köra med. Valde 5000K så man får lite mer blåstick än 4300K men ändå inte helt åt det blå hållet. Så får se hur det blir sen :):mrgreen:
Ett enkelt sätt är ju att klämma i 100 Watt (halogen) om nu reflektorerna och kablaget klarar det, jag kör med 100watt och det är skitbra ljus men nu har jag ju även rätt så stora extraljus också så reflektorn tar ingen skada. Möjligt att dina extraljus är lite för små för 100watt så då är xenonkonvertering bättre :)
Jonnybcool skrev:Va inne och boka tid för service igår, tänkte att det är lika bra att vara ute i god tid. Bilen skall in den 3 Januari :)God tid!? Det kan man säga :lol:
Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]
Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]