Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

jimlindeborg skrev:Hann inte riktigt syna din bil ordentligt. Men av det jag såg såg riktigt bra ut! :D
Hehe okej tack :) Samma här 8)
Då kommer en liten uppdatering då. Har varit nere i Göteborg och fått skadan på bakskärmen fixad som jag stört mig på länge.
Före:
Bild

Efter:
Bild

Fick låna en Volkswagen UP under det dygnet de hade min bil och det är nog det slöaste jag kört på 4 hjul :p
Bild
Efter att däcken på 20" fälgarna såg som på bilden när jag tog av dem för några veckor sen så vart jag fundersam hur hjulinställningen på bilar var så lämnade in den idag på fyrhjulsinställning. Borde ju inte va nått konstigt på en 1.5år gammal bil men lika bra att kolla. Och värdena va helt okej, lite justering gjordes men inte mycket så troligtvis har bilen som fälgarna och däcken suttit på innan haft hyffsat kass hjulinställning. Så till nästa år får det bli nya gummin och balansering så kanske man slipper obalansen som varit i hjulen också.
TommyP86 skrev:Undrar om jag inte mötte dej runt finspång idag? Ser inte så många v70 med ögonlock, så det sticker ut lite Bild
Okej kan varit frugan du mötte för hon var i Norrköping ett varv. Har originalfälgarna på bilen nu.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 40

Jag har en 2017 S60 med 11800 mil varav 10 000mil[…]

V90cc vibrationer

Är ett ganska känt fenomen, se denna gig[…]

Ja, det gör det ju! Har du någon l&aum[…]

Vibration vid inbromsning