Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Nexus skrev:Jag såg dig komma rullandes förbi stenby i söndags. Det var ett jäkla drag i skyltbelysningen :lol:
Kan nog stämma det :D Haha jaa den lyser en del 8)
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Dundrade ner till Linköping i regnvädret som drog in över landet i lördags. Som tur var så stod ett tält uppställt åt mig när jag kom ner 8)

Bild
Bild
Bild

Jag som inte skulle ha några klibbor på bilen egentligen... och nu har jag 2st. Men tyckte den passade rätt bra där, och planerna på att dippa grillen och speglarna svarta förvann :roll:
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Jag har länge haft planerna på att plocka av railsen. Dock är det ju omöjligt att hitta taklister för vettiga priser till V50 känns det som. Hittade en kille på Facebook som hade gjort denna lösning på sin V50, tyckte det verkade rätt vettigt så bad han knäcka till 4 plåtbitar till mig med. På men lite färg och dubbelhäftande tejp och helt plötsligt så blev det en helt annan kärra. Känns mera sportig, och sticker ut lite mer. Tittade mig omkring när jag hade parkerat på en stor parkering och av 20 st V50 så var min den enda utan rails :D

Passade även på att lacka spolarmunstyckerna. Hur många V50 har det? 8)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Kom nyss hem ifrån Bilia. Tycker det har börjat knarra lite väl mycket om bakvagnen när man åker i gupp och över farthinder. Har ca 30 mil kvar på min Bilia Maxitrygg garanti så lika bra att dom får kika på det innan den tar slut. Så på torsdag så ska bilen i koll. Får väl se om det blir stötdämpar byte eller inte. Min PST sa även att dom har bytt den del fjädrar som har gått av, vi får väl se vad som händer :)
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Han knäckte bara till plåtarna, tror att han gjorde några uppsättningar till. Kan skicka ett PM till dig med hans namn om du är intresserad. :)
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Var ju inne och boka tid hos min PST i måndags då jag har hört något knarrande ljud från bakvagenen. Ställde ner bilen i regnet imorse på Bilia så han skulle kolla på den under dagen. Sagt och gjort, han hade också hört ljudet och kollade över bakvagnen men hittade inga fel så han smörjde upp bakluckan lite och jag hörde inte ljudet en enda gång på vägen hem. :-)-) Lite komiskt när jag kom ner för att hämta bilen så stod det en "Grillchips" blå V50 bredvid! 8)

Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
:D
Usch, jag tycker verkligen inte att "min" blåa funkar med tonade rutor alls.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

Varför byta? Det är bara att göra r[…]

Godkända byglar ska väl duga. Varfö[…]

Min -23 har inget ljud när man kör fram&[…]

En annan sitter fortfarande på 3.3.16 :)