Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Nu sitter extraljusen på. Ska bara justeras lite. Det är 3xNBB Xenon 70w. Fjärr på sidorna & en pencil i mitten. Anledningen är att jag vill ha den kombon. Kör mycket i mörker & det blir flera turer norrut på vintern, även Gotland har mörker :???:
Men som ni ser så lyser dem upp ganska bra. Rakan är ca 1000 meter. ;-//

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Igår åkte vinterdäcken på, vågar inte vänta längre. Nu sitter Hakka 8:orna på igen. Hoppas på mycket snö denna vinter. Fast jag har ju min årliga Norrbottenresa att se fram emot i Mars :D
Idag tvättade jag bilen. Får se hur länge den ser så här fin ut :???:

Bild
Användarvisningsbild
av xerent
:-)-)

Hur tänkte du med pencils? Jag har fått för mig att man vill ha brett ljus för att se djur från sidorna. Jag säger inte att du har fel, utan bara att jag inte tänkt
av Eirike93
Fin XC70, och det verkar helt klart som om du saknar norrlandsvägarna? 8)
xerent skrev::-)-)

Hur tänkte du med pencils? Jag har fått för mig att man vill ha brett ljus för att se djur från sidorna. Jag säger inte att du har fel, utan bara att jag inte tänkt
Han har ju 1 pencil och 2 fjärr? :)
Det tycker åtminstone jag är rätt tänkt, även om NBB225'or sägs ha en tillräckligt lång kastlängd så att 3st fjärr hade passat bättre.
xerent skrev::-)-)

Som Eirike93 skrev så är det 2xFjärr & en pencil i mitten. Satte på transparent stenskottsskydd idag, så det kanske lurar ögat. Kombon passar min körning bra. Pencilen gör att man ser djur långt bort på större vägar på fastlandet. :-)-)
Eirike93 skrev:Fin XC70, och det verkar helt klart som om du saknar norrlandsvägarna? 8)

Tack. Ja klart man saknar vägarna där uppe! Det stora plusset är att det är mindre slask! :mrgreen:
Bromsok kärvar

Inte helt ovanligt att det blir hål på[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka […]

. Nån som har tips för vänster si[…]

Har tyvärr ingen multimeter.