Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av BerraGson
Lite vår uppdatering. Har varit en lång tråkig vinter och jag tänkte piffa till bilen inför nästa vinter.
I torsdags fick jag för mig att jag skulle slipa ner rosten lite och måla med Nato grön färg. Jag har inte testat att måla med färgen innan och ville göra ett försök. Jag rekommenderar er som ska måla med militär färger att inte köpa färg som kommer från Holland. Jag har målat med Försvarets färg och den torkar betydligt mycket fortare än den här.
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Idag gjorde jag lite förbättringar och passade på att byta till sommar sulor :)
Bild
Bild
Lister och trösklarna kommer bli svartare lite senare. Jag funderar på om ja ska köpa in försvarets gröna färg och få den lite grönare.
Just nu får den rulla så här, det är ändå en bruksbil :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Finns ju kemiskmetall på Biltema man kan fylla i håligheterna med :) spackel fungerar det också :lol:
Användarvisningsbild
av BerraGson
Visst är det White :)
Lite uppdatering:
Haft det lite stressigt med jobb och annat bröte
Har bytt båda fjäderbenen fram. Båda fjädrarna fram var brustna så jag byte fjäderben rakt av.
Roligare så :lol:
Bild från 22/5 2016 kl: 17:52
Bild
Ett litet magisk ögonblick att passera och nu är det bara att fortsätta.
Kommande grejer under året är lite elektriska tester. Bilen är så gammal så det är värt att testa elektroniken på den för att se vad om händer.
meddelande

Fabriksåterställning kan vara en lö[…]

850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Motorras efter abs kontakt hoppat ur

Varför lossades kontakten och ungefär […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]