Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Uninium
Jag avfettade,spolade av samt använde ett glidmedel som är till leran och jag lät den bara glida över dom relativt få prickar jag hade.Jag gjorde inte hela bilen som dom verkar göra innan en tex ditec behandling.Det enda vax den fick på sig efter var från schampot ;) Körde med denna clay http://shop.bollnasbilvard.se/bilvard/u ... ay-bla-50g

Ang solfilmen så har jag provat med en samma film jag har hemma och det vart bra och det är ju ganska ljus film ändå.
Jag hade film på sidorutorna fram på förra bilen utan att det faktiskt försämrade sikten nämnvärt och knappt syntes att det verkligen var solfilm på.Börjar man däremot krypa ner till 35% så är det en stor skillnad och så skulle jag inte vilja ha.

Ser du en svart A4 i byn med orangea fälgar så släng en titt på sidorutorna fram,där kan vi snacka kolgruva ;)
Användarvisningsbild
av joel80
Haha... Kan ha jag sett den.. Fast kanske med vinterdäcken på för det var inte orange.. Irriterar mig lite på när man inte ser in i bilen.. Vid korsningar kan det ibland vara skönt att se föraren och att den uppmärksammat en..
Användarvisningsbild
av joel80
Haha! Se på faan! jag hade kört förbi den igår! Gick igenom lite videomaterial för att plocka ut klipp till nästa film.. och titta, han hade dom orangea fälgarna på redan!
Bild

Och inte nog med det.. matchande torkare! Hahaha..
Bild
av Uninium
Då såg vi den på samma ställe igår ;) Nog för att jag är trött men bilen med släp ser ut att ligga i mitten av vägen och beemern
slickar nästan bilarna.
Användarvisningsbild
av joel80
BMWn stod dubbelparkerad och jag och släp-bilen var båda en bit över i mötande för att vi precis kört om den stillastående BMWn. :)
Bromsok kärvar

Inte ovanligt att det nöts hål på[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka […]

. Nån som har tips för vänster si[…]

Har tyvärr ingen multimeter.