Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Fin bil du skaffat. & kul för vovven att åka V70 :D Synd att du inte har helskinn. Jag har också halvskinn. Även fast hunden sitter i bak så yr hennes hår omkring. Kan ta en eller två timmar att städa bilen inuti. Men jag gör det inte så ofta. :oops:
Som dem andra sa, vinge, snygga sommarfälgar & solfilm. 8) & lite LED på sina ställen :D Najs mätarställning :-)-) Min slog över till 29000 i fredags ;-// Är kamremmen bytt?
av Andis
White skrev:Tack! :D

Det är jag som uppgraderat den med PPC, inte förra ägaren.

Mycket riktigt var det ett pensionär par som ägt den innan.
:D

Tackar för ditt svar.
Då förstår jag tänkte väll det kan ju bara vara pensionärer som ägt när den rullat så lite.

Bästa bilköpet man kan göra få en bil som sjunkit mycket i världen men är som ny då pensionärer ofta förvarar i garage sköter service och kör mycket lite samt försiktigt.

Syrran och hennes man fick tag i en sån bil för 5 år sen med, den bilen hade servats varje år och rullat ca 300 mil mellan varje service.
Användarvisningsbild
av White
Gotlandsbästa skrev:Fin bil du skaffat. & kul för vovven att åka V70 :D Synd att du inte har helskinn. Jag har också halvskinn. Även fast hunden sitter i bak så yr hennes hår omkring. Kan ta en eller två timmar att städa bilen inuti. Men jag gör det inte så ofta. :oops:
Som dem andra sa, vinge, snygga sommarfälgar & solfilm. 8) & lite LED på sina ställen :D Najs mätarställning :-)-) Min slog över till 29000 i fredags ;-// Är kamremmen bytt?
Tack! :D

Jo, helskinn hade ju varit najs! 8) Men man kan ju inte få allt. :wink:

17" sommarfälgar och solfilm står högt på listan, men vinge vettefan. Vist är det snyggt, men tyvärr är det många med långa fingrar
som inte kan skilja på mitt och ditt. :???:

29.000mil är ju absolut ingen katastrof om servar är skötta, då har den ju mycket kvar att ge. :-)-)

Jepp! Kamremmen bytt.

Andis skrev:
White skrev:Tack! :D

Det är jag som uppgraderat den med PPC, inte förra ägaren.

Mycket riktigt var det ett pensionär par som ägt den innan.
:D

Tackar för ditt svar.
Då förstår jag tänkte väll det kan ju bara vara pensionärer som ägt när den rullat så lite.

Bästa bilköpet man kan göra få en bil som sjunkit mycket i världen men är som ny då pensionärer ofta förvarar i garage sköter service och kör mycket lite samt försiktigt.

Syrran och hennes man fick tag i en sån bil för 5 år sen med, den bilen hade servats varje år och rullat ca 300 mil mellan varje service.
Jo, pensionärer brukar ju vara rädda om grejerna. Man får bara se upp så bilen inte har bucklor här och var! :P

Jo, tycker detta var ett bra köp. Vi är skitnöjda med bilen, speciellt nu med uppgraderad mjukvara på 188Hk/248nm. :D
Användarvisningsbild
av Nexus
Tror ingen snor en original vinge på en V70N. Den sitter ju skruvad och så kan man limma oxå då får de fan jobba för få loss den :-~
Användarvisningsbild
av Lucif3r
White skrev:Jo, det jävliga är att dom bryter av den då.

Får se hur det blir, är personligen inte mycket för vinge på kombi.

Och just V70N(och säkerligen nyare också) ger rejäla skador när vingen bryts bort. Har sett det X antal gånger när morsan körde taxi. Fulla kunder tyckte det var askul att riva bort och förstöra :roll:

Och vaddå inte mycket för vinge!? Det borde vara lag på det! :lol: (säger han som inte heller har någon vinge på sin kombi...Hade på 945an dock!)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

Hittade faktiskt en workaround på nätet[…]

Du kan ta bort värmaren men måste d&ari[…]

... Vad köpte du för generator ... :-)[…]

Nästa elbil från Volvo?

Det ska bli mycket intressant att se hur insidan s[…]