Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jonnybcool skrev:Hade en svart fläck på dörren när jag tvätta bilen inte riktigt just där men tänkte om nån kört emot med ett däck och på så vis tryckt dörren.... Långsökt men ja jag vet inte.
Ja det kan vara mycket möjligt speciellt när man svänger in i en parkeringsficka alternativt bakar ur. Men borde inte bakdörren fått sig ett märke också :???:
Ska lämna in bilen imorgon så får vi se om de kan rikta till bulan på dörren så bra som möjligt.
Bilen hämtad och bucklan är borta, i alla fall tillräckligt mycket för att jag inte skall kunna se den. Tråkiga är dock att där dörrplåten är limmad på insidan av dörren har det spruckit lite och nån liten bit lossnat men kanske går att snygga till.

Så nu får den rulla en vecka till innan det skall tvättas och putsas inför Skokloster, håller tummarna för att det inte blir regn.
grillchips skrev:Åh så du kommer upp? Ses där! :)
Det är planen i alla fall, dottern skrek rakt ut men ska göra så gott jag kan för att ta mig dit, frugan har ju trots allt tagit ledigt från jobbet så blir väl att åka med hela skaran :P
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 40
Bakaxelfråga 740?

Eftersom det är utväxlingen som skiljer […]

Laddbox från Easee tillsammans med deras las[…]

Laddar inte

Fungerar laddningslampan?? Det händer a[…]