Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
"Handen i kakburken", var det visst någon som skrev. :D
av Gelis
Troll eller inte, skitsamma. TS kom nog på det var kul att driva med forumet några sidor efter tråden startades. Sedan att TS blev ertappad, efter över hundra sidor, med fingrarna långt ner i syltburken så var det troligtvis inte så kul längre.
av Exyzäta
Lucif3r skrev:Antingen det eller så exploderade skrotet till slut och dom hamnade i diket :roll:
Beror väl på om de har haft de bra däcken fram eller bak?
av Schmoyoho
Lillarapunzel är en fingerad karaktär, bakom spakarna sitter ingen annan än EjS som lyst med sin frånvaro det senaste halvåret men som stängt ner sitt eget konto för att växla upp postandet från "lillarapunzel". Case closed 8)
Användarvisningsbild
av SvenB
Schmoyoho skrev:Lillarapunzel är en fingerad karaktär, bakom spakarna sitter ingen annan än EjS som lyst med sin frånvaro det senaste halvåret men som stängt ner sitt eget konto för att växla upp postandet från "lillarapunzel". Case closed 8)
Vad grundar detta på? EjS är väl en medlem som bor i Danmark? Hans senaste inlägg är från september då han köpt en Cadillac
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 2#p1107462
Ganska stor skillnad på den och en Volvo 854 -96 :D

Jag tror nog att vi får söka Lillarapunzel på annat håll. Mycket av det hon skriver om var hon påstår sig bo stämmer.
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
Bromsbelägg

Volvo tillverkar inga bromsbelägg, de sä[…]

Fel centerhögtalare?

Nä, det var ju så jag upptäckte at[…]

Inpressningen (ET) spelar också roll. Jag h[…]

Motorbyte Volvo 240