Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

grillchips skrev:Nu får du ge dig med ditt bilköpande Lövet! :D

Vad siktar du på istället nu Eccy?
Men jag måste ha en 4wd bil inom 2 veckor och det känns inte ens kul den här gången. Stress är aldrig kul, man vill kunna vänta in rätt objekt.
Lite sidospår men dels kan jag inte minnas du delat med dig av bytet till MY13-knoppen och dels så undrar jag över vad du menar med att du byggt om auxen till bluetooth-synk. Det råkar inte vara en lösning där du kan styra uppspelningen likt sensus, använda rattknapparna, pausa uppspelningen osv? Rattknapparna är det jag saknar mest att kunna använda, byta låt och spola :(
Hittade faktiskt lite bilder på installationen

Bild
Pucken sitter där på "bakväggen" med vanlig dubbelhäftande.

Bild
Så ser den ut.

Bild
Strömförsörjning sker med Julas billigaste 5V mobilladdare (USB). Jag klippte kabeln på den och skarvade ihop med strömkabeln till pucken. Glöm att få lämna tillbaka den på garanti ifall den skulle vara trasig. Klippte in mig på mittkonsolens härva till cigguttagen och lödde på kablarna på ciggpluggen från mobilladdaren. Borrade ett avlångt hål i botten på myntfacket för att få igenom kablarna. Klippte tre små jack i gummimattan i botten på myntfacket.

Bild
Sen buntar man ihop alltihop och avnjuter resultatet!
Funkar kalas.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina […]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]