Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Braweheart skrev:Ja då en V8 hade varit riktigt nice.. Och de kommer de att bli tids nog men vi börjar med detta nu.. Vill ha igång bilen igen..
Ok :)
Ja, förstår att du vill ha igång bilen... Finns ju inge tråkigare än att ha en bil man inte ens kan flytta på ordentligt...
40kmil, ja då ska du nog inte råtrimma den utan att renovera underdelen iaf :P Men bör ju inte vara några problem att köra den orginal, eller som FT.
Lucif3r skrev:
Braweheart skrev:Ja då en V8 hade varit riktigt nice.. Och de kommer de att bli tids nog men vi börjar med detta nu.. Vill ha igång bilen igen..
Ok :)
Ja, förstår att du vill ha igång bilen... Finns ju inge tråkigare än att ha en bil man inte ens kan flytta på ordentligt...
40kmil, ja då ska du nog inte råtrimma den utan att renovera underdelen iaf :P Men bör ju inte vara några problem att köra den orginal, eller som FT.
Tanken nu är bara att få igång bilen och köra med den..
Vart iväg idag och skulle hämta fram o bak dörr vänster sida till bilen men de vart bara att jag köpte bakdörren då fram var rostig under listen nertill..

Sen mötte jag upp en snubbe och köpte dessa..

Bild

600:- för dessa då e ju helt okii.. :) Tom lite billllllligt..

Sen har jag ju skrivit tidigare att ja skaffat en BROSS frontspoiler till bilen men inte visat dem.. Gav 300:- för denna och vi får se om den kommer på.. Är ju lite jobb på den..

Bild
Användarvisningsbild
av Braweheart
White skrev:Gott att du fick tag på bakdörr i alla fall! :)

Riktigt snyggt med röd/vita klossljus. 8)

Ser ut att vara lite jobb med den ja, men allt går ju att fixa! :-)-)
Ja så nu har jag 2 bakdörrar, bara framdörrarna kvar nu.. :)

Ja dem har jag velat ha ett tag..
Ja allt går.. Vi skall kolla lite på den..
Användarvisningsbild
av Braweheart
Lucif3r skrev:Dom med helvit övre rad är ju bra mycket snyggare men... Hittar man nått för bra pris så tar man väl det man hittar :) Dom ser ju ut att vara i bra skick iaf.
Ja smaken e som baken som tur e.. :) Dessa är dem.jag vill ha så jag e nöjd..
Användarvisningsbild
av Braweheart
DayDreamer skrev:Tycker att dom som du fick tag på är snyggast dom andra blir det för mycket vitt av tycker jag.
Ja de e så jag tycker med.. Sen har jag funderingar på att skaffa en reflexramp och då passar inte dem hela rödvita..
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18
Bromsbelägg

Ja, en sats för två hjul. Jag har prova[…]

Motorbyte Volvo 240

Utrymmet framtill är begränsat så […]

Det är kolvar och vevaxel som skiljer mellan […]