Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Silvermåne
Riktigt fin bil i utmärkt skick ser det ut som! Älskar färgen, känns elegant men samtidigt sportig..
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Tack Silvermåne. Är riktigt nöjd med den, dock sugen på andra fälgar. Vilka får ni se. :D
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Nya sommarfälgar. Köpte Good Year Eagle F1 Asymmetric 2, 235/50-18.
Dem förra sommarfälgarna får tjäna som vinterfälgar nu. Passade på att ta ett kort idag efter tvätten. Köpte en spray, Turtle Bumper Shine som jag använde på plast detaljerna. Riktigt nöjd :D

Bild
Senast redigerad av 1 Gotlandsbästa, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Lucif3r skrev:Ser fin ut :)
Dock tycker jag inte fälgarna passade så bra :/ Inte för att dina gamla var så direkt heta heller men.. :P
Smaken är som baken.... :D
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Bild

Nytvättad. Men var här om dagen, dem har lagt ny beläggning på vägen. Tjära & sedan grus. Regn igår. & nu ser bilen ut som en Blå flugsvamp :-(O)
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Nu håller jag på att samla på mig extraljus, har en NBB Xenon 70w Pencil. Två fjärr ska inköpas dem kommande månader. Sen i slutet av September ska allt monteras. Då kommer det bli. En LED ramp under regskylten.10 st X10w= 100w Cree. 4 fjärr, 6 pencil. Sen 3x NBB 70w Xenon med LED positionsljus. :-O) Någon som vet hur man ska koppla led? Till parkeringsljuset eller?
När detta är monterat kommer det lysa! Kommer bilder på det när monteringen är klar!

En bild på hur LED i backljuset blev. 10w Cree, motsvarar 80w. :-)-)

Bild
Senast redigerad av 1 Gotlandsbästa, redigerad totalt 0 gånger.

Går fläkten/fläktarna som dom ska?

Byta a/c-kompressor själv?

Om jag tänker rätt är det 2-liters […]

Kablarna från de gamla kontakterna satt bra.[…]

En manuell växellåda bör inte kunn[…]