Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
grön inredning? Har jag nog aldrig sett förut men det var snyggt. Samlar du på volvos? 8)
av Jiim
SA4AQS skrev:Oj helvete en grön snygg!!!
Japp!
päpplet skrev:En gröning :shock: Tycker du ska vara rädd om den för 82or växer inte på träd längre
Jajjemen nog för att jag egentligen ville ha en röd, men men. joo dom är ganska ovanliga och rädd om den kommer jag va som resten av mina bilar
Nexus skrev:grön inredning? Har jag nog aldrig sett förut men det var snyggt. Samlar du på volvos? 8)
Japp, tror bara dom satt i 82-83. haha har jag kommit fel då eller? :roll:

Bild
2st 760 och en 240 8) sen även en duett a-traktor i garaget som jag måste få tummen ur och skruva ihop så den kan säljas
av Jiim
Har gjort lite småpill idag!

Bild
Dom har tejpat grillen..
Bild
Tog bort tejpen och gav den en genomgång med disksvampen och då vart den fin
Bild
Frontläppen har fått sig en kyss..
Bild
Inte bytt igår
Bild
Utan dom fula extraljusen och tejpen på grillen
Bild
Monterat armstödet
Bild
Mätarhuset
Bild
Reflexramp on
Bild
Under, totalt 4st hål varav de största är typ 4*2cm annars va de bara ytrost. men allt ska fixas!
Bild
Addonet bak hade spruckit och böjt ut sig. så tog och strippade fast de i sidan så de kanske får tillbaka rätt form igen
Bild
Tog frontläppen från den vita och satte dit addonet
Bild
Nu saknas bara usa front
Bild
Baksätet
Bild
Äckel sexan!
Bild
Som den står nu
Bild

Allt för den här gången
Användarvisningsbild
av Anders E
(RO)
av Jiim
Inte fått så mycket vettigt gjort. men lite smågrejer iaf.

Bild
Bakdörren hade gått i baklås så fick ta bort baksätet och lossa dörrsidan och lirka ut den sen pilla lite mer skruvmejseln i låsmekanism och smörja då gick den till sig!
Bild
Ena lyktan va sprucken men hade en reservlykta som jag tog glaset från och diskade upp. den andra lyktan va ganska nybytt innan den ställdes bort
Bild
Bara några fräscha blinkers så blir de fint!
Bild
Spolarmotorn hade pajat så tog den från den vita
Bild
Provade dit ett av bakljusen. men dom är så dåliga så ska ta blinkersglasen och sätta på några andra bakljus. har ett fräscht vänster så måste leta ett fräscht höger så man får dit dom
Bild
Bagaget, utrustade den med en varningstriangel
Bild
Satt dit snowcap. sen va torpedplåten lös i hörnen så skruvade lös den och tryckte fast den som den ska sitta
Bild
Gillar dom gamla speglarna skarpt!
av Jiim
Ännu mer smågrejer bortgjorda

Bild
Andra dörren gick i baklås så fick peta upp den och ta isär låset och gå igenom de
Bild
Satt dit kromlister på brädan
Bild
Kontakten till blinkersen va trasig så tog från den vita och satte på 82an. jävlar vilket pillergöra
Bild
Saknades även gummilist som jag satte dit
Bild
Vart lite bättre
Bild
Bra sätt att måla listen under lysena och blinkersena. sätta silvertejp och måla. va ett jävla jobb att få bort
Bild
Lite "760 krom"
Bild
Den vita börjar se lite sliten ut nu
Bild
Tagit bort tejpen och satt dit gummilisten som även på denna sida saknades

Allt för den här gången
Användarvisningsbild
av Kompe
Älskar färgen på den! :shock: Bra ovanligt mä grön inredning :wink: Blir ju fint som snus :mrgreen: 8)
av Jiim
Dieselsmurfe skrev:Ge mig big knickarna från den vita? Krom de gillar vi.
Dom är inte så fina direkt. krom är fint!
Kompe skrev:Älskar färgen på den! :shock: Bra ovanligt mä grön inredning :wink: Blir ju fint som snus :mrgreen: 8)
Färgen är ganska snygg om den är fräsch ja, joo inte de vanligaste. blir duglig att åka runt i :)

Bild
Fin dämpare?
Bild
Tog fälgarna som jag tänkte ha till min 244 som jag har lackat upp och köpt nya däck till. så krängde dit däcken och satte dom på 760in tills vidare
Bild
Bara lite lägre så hade de varit dugligt iaf
Bild
Bak
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina […]