Lite bilvård igår kväll resulterade i en väldigt glansig bil, som jag naturligtvis inte lyckades få bilderna från i morse att reflektera, men fin blev den. Eller den är alltid fin men ett par nya lager keramisk coating gjorde den lite extra fin:) Bra bilvårdsprodukter är som en drog, sjukt kul att hålla putsen uppe....
Däremot kanske filmklippet från garaget igår kväll visar lite på hur bra det blev :)
https://www.youtube.com/watch?v=4noP5GepyAQ
Idag fick jag dessutom nya xenonlampor levererade till mig, jag var ute och körde på natten i helgen och det kändes som att det var dags att byta även om det inte direkt syntes på färgtemperaturen när man tittade på lampan.
Uppgraderade mig från original 4300k till 5000k vilket jag hoppas blir bra. Bilderna återspeglar inte riktigt hur ljuset blev men det var ganska mycket lilastick i originallampan (9900mil) till höger. Jag är ganska övertygad om att det kommer upplevas som en stor skillnad med nya lampor iallafall, sen om jag skulle valt originaltemperatur eller inte kan man säkert alltid diskutera men jag tror jag skall bli nöjd.