Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sony
Grattis. Vad blev slutpriset för en sån snygging?
Användarvisningsbild
av sura56
sony skrev:Grattis. Vad blev slutpriset för en sån snygging?
680000 "på gatan"
575000 för mej :D
av Schmoyoho
Oj då, 15% rabatt? :shock: Vad kostade de procenten dig då? Två armar och din förstfödde?

Har inte riktigt fått smak för exteriören ännu men å andra sidan tyckte jag inte heller om V70 II när den kom. Idag tycker jag mycket om den, så behöver nog bara tid. Däremot har interiören börjat växa i mina ögon. Särskilt efter jag fick provsitta och känna lite hos en ÅF. Hoppas det är samma känsla på den i kommande S/V90.

Vad betyder "Ready" på varvräknaren förresten?
Användarvisningsbild
av sura56
Schmoyoho skrev:Oj då, 15% rabatt? :shock: Vad kostade de procenten dig då? Två armar och din förstfödde?

Har inte riktigt fått smak för exteriören ännu men å andra sidan tyckte jag inte heller om V70 II när den kom. Idag tycker jag mycket om den, så behöver nog bara tid. Däremot har interiören börjat växa i mina ögon. Särskilt efter jag fick provsitta och känna lite hos en ÅF. Hoppas det är samma känsla på den i kommande S/V90.

Vad betyder "Ready" på varvräknaren förresten?
15% får man som Volvoanställd på XC bilar :D
"Ready" står nog för att Start/Stopp är aktiverat (tror jag :roll: )
Användarvisningsbild
av sura56
poseidon skrev:Som SAAB-anställd får man också 15%.... :lol:
SAAB ????? ?:-/ :-O) ?:-/ :D :D :D
Användarvisningsbild
av sura56
Perra83 skrev:Va är det för en luring som fixar lackskyddet?
Jag har lämnat in den på Stjärnbilvåd.se

Valde deras silverpaket:
Polering med Nanopolish
1 lager Ceramic PRO 9H
1 lager Ceramic PRO Light
Ceramic PRO Rain på alla rutor.

Ceramik PRO 9H:
• Permanent skydd
• Repskydd av 9 H hårdhet
• Ger en mkt lättvättad yta
• Super hydrofobisk effekt
• Utmärkt UV & Värme resistent upp till 1200 grader celcius
• Hög glans och högre färg intensitet
• Anti-Graffiti

Ceramic PRO 9 H är en revolutionerande produkt för ytskydd som bygger på vår industriella ytbehandlings erfarenhet och de industriella test kriterierna. Ceramic PRO 9H är en 3D keramisk molekylär matrisstruktur som gör att Ceramic PRO 9H kan erbjuda utmärkt reptålighet och kemisk resistens. Ytan som förseglats av Ceramic PRO 9H håller ytan ren en längre tidsperiod och kan rengöras mycket enklare och snabbare.

Ceramic PRO 9H kan inte tas bort av några kemikalier när den väl har härdat klart. Enda sättet att få bort den är att maskin polera bort den. Ceramic PRO Serien kan användas för multi applikation som bilens lack , fönsterglas, metalldelar, avgassystem, plast och gummi delar.

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]

Hej! Jag funderar på att byta maskin i min […]