Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Snygg bil.. Har själv ice white och lacken har hållt sig bra i dryga två år och 6000 mil. Gjort lackbehandling på den två gånger.. (Ditec nu senast för ett år sen)

Jag har också bytt till mkt led.. Även i innerbelysningen. Speciellt i bakluckan gillade jag att få det lite extra ljust. :)
Användarvisningsbild
av crumpets
Mycket bra bilval! Att skaffa Driver support och VOC är ju ungefär som att köpa sin första smartphone. Ett steg man aldrig vill gå tillbaka ifrån.
av Rpalsson
joel80 skrev:Snygg bil.. Har själv ice white och lacken har hållt sig bra i dryga två år och 6000 mil. Gjort lackbehandling på den två gånger.. (Ditec nu senast för ett år sen)

Jag har också bytt till mkt led.. Även i innerbelysningen. Speciellt i bakluckan gillade jag att få det lite extra ljust. :)

Tack! :) Har hört att lacken ska vara riktigt bra på Volvo över lag. Hade tänkt lämna in den en gång per år för lackbehandling, tror det blir riktigt bra!
LED är riktigt bra, ska byta lite mer jag också, (framförallt markbelysningen i backspeglarna) och lite invändigt! :)
av Rpalsson
crumpets skrev:Mycket bra bilval! Att skaffa Driver support och VOC är ju ungefär som att köpa sin första smartphone. Ett steg man aldrig vill gå tillbaka ifrån.

Tack ska du ha! Känner mig riktigt nöjd med bilvalet, främst för att jag får rabatt vi är jobbet samt att den är riktigt snygg! :)
Nej precis, kommer bli så otroligt bortskämd med dessa funktioner, kommer nog aldrig vilja ha annat :lol:
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Blir jättefint sen när 18" åker på till våren. ;)
av Rpalsson
simonhalmstad skrev:Blir jättefint sen när 18" åker på till våren. ;)

Ja men åhja! Längtar tills våren kommer och sommardäcken åker på, kommer bli en fröjd! :)

Fick denna info från någon med vida i […]

Lufta koppling som inte går

Det är bara att fortsätta lufta tills de[…]

V60 sliter däck bak

Jag gissar på att det har med bilsläp a[…]

Liten ventil i gasspjället B230E

Byta till spjäll utan ventilen eller kör[…]