Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Schmoyoho skrev:Sommarfälgarna var snygga de också. Ang. kromade ändrör så /tror/ jag inte det är helt hutlöst dyrt. Jag har för mig någon annan på forumet har gjort det och det handlar om att man byter ut den svarta plastbiten (diffuser?) längst ner på stötfångaren bak, där parkeringssensorerna sitter. Kanske blir lite pengar allt som allt och det förutsätter väl också att du redan har dubbla avgasrör. Hoppas du inte sätter alldeles för starka LED-lampor i skyltbelysningen. Ser modernare ut men 9/10 gånger sitter det alldeles för starka LED:er och då får det motsatt effekt och ser istället inte alls särskilt standard eller snyggt öht ut.
Ok! Får se det an angående enderør - akkurat nå tror jeg min fru synes det har gått nok penger ut av kontoen på en stund.. :wink:

Angående LED-lysene kunne jeg ikke vært mer enig! :-)-) Har bestilt lys med 4 "chips". V50'en hadde 6, og det synes jeg var hakket for kraftig. Skal prøve 4, men mulig jeg må bestille nye som har 3 eller 2 chips. Å lyse opp hele bakenden på bilen ser ikke bra ut, og bryter med regelen om at modifiseringer skal se ut som om det kommer fra fabrikk.
Takk for det Vegard73!

Har nå satt inn led-pærer i skiltlysene bak. Pærene har 4 små chips hver, men synes det lyser i overkant sterkt. Kan justere dette på flere måter:
- snu pærene så de peker en annen vei (dette skal jeg prøve først)
- tape over deler av glassene med svart tape
- sotespray på glassene

Bilder gir jo aldri helt riktig inntrykk, men likevel..
Bild

Ellers et stemningsbilde en helt vanlig dag :wink:
Bild

Er naturligvis fortsatt veldig fornøyd, og det var en drøm og kjøre tur/retur Åre i helga.
4 personer med masse bagasje var null problem.
Er imponert over hvor sterk denne "lille" motoren er, men når referansen er en D2 skal det vel ikke så mye til... :wink:
Trevlig hastighetsmätare, visste inte att den bara visade aktuell och nästan aktuell hastighet,

PS: Du behöver tanka. ;)
Schmoyoho skrev:Hm... inbillar jag mig eller är ditt "Elegance"-tema blått? Trodde blått var för R-design endast? Eller är det olika färger på olika modeller?
Jo, det er blå-grått vil jeg si. Mener at fargene skal være like på de ulike modellene, men ikke 100% sikker.
Schmoyoho skrev:Hm... inbillar jag mig eller är ditt "Elegance"-tema blått? Trodde blått var för R-design endast? Eller är det olika färger på olika modeller?
Snakker tull jeg...kjørte nettopp 10 nye mil, og fargen er ikke blå. Den er grå! Sikkert filter-greia på iPhonen som gjør at bildet lyver :wink:
svergie2 skrev:Grattis! Extremt fin bil! :)
Tusen takk! Veldig fornøyd så langt. Satser på at det varer lenge! :D
Opplevde første "bug" med bilen i går. Var ute for å hente noe i den og fikk da ikke lukket døren. Var 6-7 minusgrader. Etter et raskt søk på forumet så jeg at dette er en gjengangerfeil, og etter å ha kjørt webastoen neste morgen var den mulig å lukke igjen.
Kjørte innom Kverneland (Volvoforhandler) som kunne fortelle meg at det er en "kampanje" på dette problemet gjennom Volvo, så neste torsdag byttes/repareres alle fire låsehusene kostnadsfritt! Det ville forsåvidt ha gått på garantien uansett..
Ellers: veldig fornøyd! :)

Ett hverdagsbilde hører med.
Bild

Inpressningen (ET) spelar också roll. Jag h[…]

Motorbyte Volvo 240

Ska byta motor i Volvo 240. Funderar på n&a[…]

Tipset är deras 15-20mm adapterplattor s&arin[…]

Skroten som finns här har inget självplo[…]