Crumpets: ja är andra grejer jämfört med turbo konverterade 740 turbosar med b230ft osv jag har en äkta b230et:) vettefanken vem som har haft liten penis som satt dit den! :) ryker nog mest troligt förr eller senare:) bara ja får den å gå och gå rent med:)
Lucif3r:kan man säga :) är ju 20 så de stämmer gode bra :)
Nu då flundran trillat i kroppen så blir de inga utomhus aktiviter för mig gjorde istöllet ett ryck att knåpa ihop ett original 740 Tic mätarhus utav 2 st yazaki hus varav ett av dom var trasiga, största utmaningen var att få utbytes husets miltal att ställa sig på 24087 mil, och just varför 24087 mil tänker ni och tror att jag är nån bluffare!? Vrider tillbaka miltalet 24087 för att där stannade original tic mätarhuset, jag strävar efter original miltal visst det diffar säker 3 till 4 tusen mil när de byttes men de skiter jag i! Lyckades bygga ihop allt igen så nu återstår det att se om det funkar :$
Då jag gillar militär camo mönster så prova ja drapera reglage plasten i army mönster och jag tycker det vart fint, inte orignal men passar till army temat jag har tänkt göra :)
Lätt gjort de blir grötigt också:)
Och så resultatet av allt inklusive draperingen!
MVH Erik H
Kör även följande:
Volvo 850R -96 "JAPEN"
Volvo 855 T5 -95 "Bruksen som blev ett projekt"
Volvo 245 GL D6 -81 "Dtjufyran"
http://www.garaget.org/EckeHolmgren