Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Jag har som sagt inte gjort så mycket med bilen egentligen under sommaren, mest bara kört och tvättat, tvättat och tvättat. :roll:
Men lite LED lampor och någon dekal har hittat dit. :)

Bjuder på en hel hög med bilder från sommaren!

En av dom första tvättarna
Bild
Hittade en kompis på jobbet, var självklart tvungen att backa in bredvid! ;) Förövrigt, samma färg som Grillchips V50 så har syns skillnaden :)
Bild
Nyckelring
Bild
Så mycket snyggare utan regskykten
Bild
;)
Bild
Westeroze Mini Meet, photocred: Yvonne K
Bild
En av mina favoritbilder från sommaren
Bild

Har självklart en hel drös med mera bilder men ska inte tråka ut er med det. Istället så ligger det ett litet men ack så fint paket på posten och väntar! :lol:
Användarvisningsbild
av SvenB
Är det mätt vid pump, eller är det från färddatorn?
Användarvisningsbild
av grillchips
Oooooh vad är det för paket?! :D :D
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
C30robban & SvenB okej, jag har fått ner min i 0.42l/milen som lägst enligt färddatorn och med 17" hjul!

Grillchips Trodde du kunde lista ut det ;)

Bild
Bild

Ett litet men ack så fint paket, LED moduler till regskyltsbelysningen. Ska försäka ta mig till att åka till min utlånade verktygslåda i helgen och byta dessa :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Hehe ja de där med LED till regplåten är lite knepigt, svårt att avgöra på bild med, det ska bara lysa rätt. Men att hitta rätt är inte lätt. :wink:

Köpte 2st 63983 37mm på Kjell men fick vinkla de inåt bilen för att de lyste lite för starkt enligt mig.

Den där blå färgen bilen har ger en viss tyngd tycker jag, grillchipsblå är lite sportigare :wink: Nu fattas bara bilder på interiören *pik, pik*
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Micce1980: Jaa, det är ju en hel vetenskap det där med LED, dessa lyser i 6000K och kag är riktigt nöjd med skenet :)

Såg precis en "grillchipsblå" V50, dock ingen R-Design och den sticker verkligen ut ur mängden :)

Hade glömt att fixa bilder på interiören, så sprang ut och knäppte några snabba :P

Bild
Bild
Bild

Här trivs jag som fisken i vattnet 8) Dock ligger det tråkiga gummimattor i just nu, mycket mysigare med textilmattorna ;)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Trevlig bil ;) Den ratten borde vara med redan i grundutbudet hehe

Har den faceliftade ingen knapp på passagerarsidan för att låsa/låsa upp dörrarna, eller är de flyttade? Ser "urgröpningen" vid dörrhandtaget på bilden där de iaf satt i början.

oijoij: Kreativt, tummen upp!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24

Svarar på min egen fråga https://www.j[…]

230fk går snålt

Japp stämmer jag köpt för 3" l[…]

Ja, det löste sig med att byta bränsletr[…]

Startade den första gången sen maj, fly[…]