Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Fasiken så tjusig den är, färgen är riktigt snygg och gifter sig bra med svart.
Fattas bara en liiiten sänkning och spacers i bak och ev en tum större avgaspipor. ;)
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Riktigt snygg bil men jag måste ändå säga att jag gillar inte att det är svart bakom Volvo emblemet på bakluckan.
av Schmoyoho
Magnus-B skrev:Riktigt snygg bil men jag måste ändå säga att jag gillar inte att det är svart bakom Volvo emblemet på bakluckan.
Har du sett det på en bild med tonad bakruta? Blir en helt annan sak då, som att rutan fortsätter. Men personligen tycker jag att det svarta gör sig bäst med en kromlist. Svart list blir lite för väl mycket mörker för mig.
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Nu när du säger de Schmoyoho så på sista bilden ser det snyggare ut och med ännu mörkare rutor mmm.....
Användarvisningsbild
av Wibe
Tack alla! Färgen är alltid upp till diskussion. Vissa hatar den andra tycker den är schysst. Gillar den ihop med allt det svarta och är supernöjd.
av Lövet
Nåt jag skulle göra är att plastidippa kromkanten under bakljusen. Det finns ju inget krom någon annanstans på hela bilen så det skulle se bättre ut tror jag.
meddelande

Fabriksåterställning kan vara en lö[…]

850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Motorras efter abs kontakt hoppat ur

Varför lossades kontakten och ungefär […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]