Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Bra där! :D Se ifall du kan få tag i justerbara så du kan ställa front/bak olika. Var ju någon medlem här på forumet med C30 som visserligen hade sänkfjädrar på sin men köpte en uppsättning till fronten och en annan till baken, för att få ett jämnare utseende.
Användarvisningsbild
av buddha88
Blir byte av både dämpare o fjädrar... Har kört me bara fjädersänkt på S70n o S60n, de e inte så bekvämt så nu ska de kostas på lite mer :)
Användarvisningsbild
av buddha88
Hur får man bort strålkastarna på C30?
Har lossat "sprinten" o vikt strålkastarn utåt lite o dragit, men de lossnar inte... Sitter de me nåt mer?
Användarvisningsbild
av buddha88
AndersLa skrev:Har du kopplat loss kabeln? Dra sedan strålkastaren ut åt sidan först och sen framåt. Det kan kärva lite så ibland hjälper det att trycka lite inifrån också...
Då kärvar de bara då, för de känns som de bara sitter fast i hörnet.
Trycker inifrån men händer inget, får prova lite till :)
Användarvisningsbild
av buddha88
Måste ju tvätta henne lite, imorn kommer förhoppningsvis alla mina saker ja beställt... Mekarkväll på jobbet på tisdag också så vore bra om allt kommer imorn :)
Bild
Användarvisningsbild
av crumpets
Jag köpte torque pro direkt, provade den inte ens först. Det är ett så genialiskt koncept att jag tyckte han som pulat ihop den var värd pengarna utan att veta vad man fick extra ens :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Lufta koppling som inte går

Ja jag och min kompis höll på i 1 och e[…]

Hejsan Mina Dimljus bak har av någon Of&ou[…]

V60 sliter däck bak

Men står att första steget du länk[…]

Fick mejl av Volvo cars i torsdags om att jag ska[…]