Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gurra82
Gillar fälgarna :-)-)
Användarvisningsbild
av crumpets
Lucif3r skrev:
Spoiler »
Jag menar inte att den skulle ha för mycket hästar för att få ner i backen... Bilen är konstruerad för fwd/4wd och har därmed en viktfördelning och hjulbas anpassad för det. Ett fordon går alltid bäst som den konfiguration det var designat för. En stor framtung SUV kan omöjligt gå bra med bakhjulsdrift.
Användarvisningsbild
av Nexus
Lägg ner!!! och skriv något positivt om bilen i tråden istället :evil:
Inte alla som tycker det är häftigt trampa runt i en gammal 740 med T5/t6 motor. Kaross /modellen är fortfarande lika jävla tråkig och noll finesser.
Användarvisningsbild
av P210
Snygg bil! Men varför ska det var så mycket billigt svart och plastigt på alla XC-Volvos? minns mulen på XC70:

Bild

Färganpassad tröskelskoning finns inte att få på utrustningslistan? hade ju varit toppen, inte sett så "Kinetic" ut... :wink:
Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
Det var på tiden, du talar ofta gott om kärran så det är kul att äntligen få se henne. :)
Jag blev nästan lika glad när jag såg bilden på bilen i leran som när jag såg Jon Olsson använda sin Lamborghini som snöplog. Bilar ska användas och man ska ha kul med dom (nåväl, vissa gränser finns väl :wink: )

Men.. Den där ratten.. Svärfar har den i sin V70 och jag förstår mig inte på kulören. I övriga inredningen så är färgen toksnygg men på ratten, nä. :oops:
Användarvisningsbild
av MartinS
Gurra82 skrev:Gillar fälgarna :-)-)
Tack, det är orginal talitha fälg, 8x20 med 255/45-20 däck. Ganska ovanlig fälg då den endast sålts som tillbehörsfälg. Jag har faktiskt bara sett en till xc60 i trafik med dom fälgarna i samma färg, de finns grå och svarta också, men jag gillar silver bäst.
Användarvisningsbild
av MartinS
grillchips skrev: Men.. Den där ratten.. Svärfar har den i sin V70 och jag förstår mig inte på kulören. I övriga inredningen så är färgen toksnygg men på ratten, nä. :oops:
Tur att smaken är olika, jag älskar verkligen färgen på ratt och knopp. Samma interiör med svart knopp och ratt ser så mycket tråkigare ut tycker jag. Däremot är jag bra sugen på sportratten, men 4lax är tydligen liiiiite för mycket eftersom jag ännu inte slagit till. Men vi får se...

/Martin
Användarvisningsbild
av grillchips
4k för en ratt ÄR mycket men som vanligt är det förmodligen värt varenda krona när man väl fått tummen ur. :D
Användarvisningsbild
av MartinS
Så sant grillchips, så är det alltid...

Bjuder dig på ett par bonusbilder från äventyret i hagen. Bilen kom faktiskt loss helt för egen maskin, det imponerade på mig.

http://www.gunneby.se/xc60/dynga

Att det tog tre timmar att få rent den efteråt var inte lika skoj....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

Finns felkoder? Försök med att dra ut ko[…]

Hej! Ja deras universal damask var för kor[…]

Tips! Har gjort likadant på min när det[…]

840 kPa motsvarar 8,4 Bar vilket är alldeles […]