Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1181996
Bild Bild

Bild Bild
Bild Bild
Som sagt, tankar är tankar, det fick bli en rymlig familjebil denna gång, stötig V70 D5 AWD r-design med 16000mil och hopplös automat är nu väck (saknar den inte)

Det blev en ny 6-sitsig
VW Sharan GT 184hk 4motion DSG7 2017
black oak Brown metallic
Skinn/alcantara stolar
Dragpkt
P-värmare och fjärr
6-sits utförande
Panoramasoltak
Inbyggd barnstol
Solgardiner bak
18"
Senast redigerad av 2 Gurra82, redigerad totalt 0 gång.
#1181999
Om man bara kommer över tröskeln vad gäller minibussar "men det är ju en buss?" så öppnas oceaner av utrymme och praktiska funktioner. Dessutom utan SUVen nackdel vad gäller högre tyngdpunkt, en minibuss känns nästan alltid som vilken kombi som helst. Riktigt bra val för familjen och när man väl vant sig vid utrymmet är det nästan omöjligt att gå tillbaka igen...

Har suttit med fingret på avtryckaren både på S-Max och Sharan några gånger till min fru men aldrig kommit till skott. Har bara 2 barn men det släpas numera kompisar åt alla möjliga olika håll och utrymmet hade varit riktigt skönt att ha.
#1182001
Har oxå bara två barn, inga fler planerade heller.
Det jag var mest rädd för med detta köp var stolarna vid långfärdsresor, kan dock konstatera att skinn/alcantara är grymt fint och sitter perfekt. Gillar nämligen inte skålningen i passatens stolar.
Vad det gäller utrymmen, ja det kan man aldrig vara utan nu. Första resan till Dalarna förra veckan hade vi med oss en liggvagn. Två stora väskor och en stor trunk, strax innan vi åkte så tänkte jag, äh slänger med 6 åringens cykel oxå :lol:
Och då fanns det ändå plats över
Köpråd?

T6 medför god prestanda men samtidigt en m&au[…]

V50 T5, Motor dör

Ser okey ut. Hade du ur ECM och rengjorde den?

Hej igen! Har äntligen fått fixat bilen[…]

Oljebyte på en ny bil

Vad hindrar dig att byta oftare nu innan garantit[…]