Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av garinge
Mycket mycket fint...

Den där hade gärna fått stå på min uppfart :D dock hade railsen försvunnit, just dont like rails :P (och volvo hade försvunnit fort, like it Clean) :P
Användarvisningsbild
av Mikesh89
garinge skrev:Mycket mycket fint...

Den där hade gärna fått stå på min uppfart :D dock hade railsen försvunnit, just dont like rails :P (och volvo hade försvunnit fort, like it Clean) :P

Problemet e att nya Volvo har 2 olika tak . 1 med Rails och 1 utan . Jag vill va utan dom. Men finns inget o ersätta osv , inga lister till dessa :(

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Schmoyoho
Bara jag som faktiskt gillar rails även fast jag aldrig haft användning av dem någonsin?

Bytte du hela mugghållaren förresten eller har du pulat ner en ljusledare i din gamla? Lite nyfiken på vad en hel mugghållare går på isf.
Användarvisningsbild
av Mikesh89
Schmoyoho skrev:Bara jag som faktiskt gillar rails även fast jag aldrig haft användning av dem någonsin?

Bytte du hela mugghållaren förresten eller har du pulat ner en ljusledare i din gamla? Lite nyfiken på vad en hel mugghållare går på isf.
Bytade hela mugghållaren :) den kostar 595 kr minus eventuell rabatt ;) hehe

art nr Vo31403229

av Schmoyoho
Det var ju förvånansvärt billigt för en ny om det ingick jalusi också. Har gamla instrumentbrädan och bytt till trämittkonsoll som jag känner är inkomplett utan aluminiummugghållaren som följde med executive. Listpriset för hela executive-mugghållaren är $460, verkar det som efter en googling, eller $180 för bara jalusin. Cirka 4000 respektive 1530 i kronor.
Användarvisningsbild
av Mikesh89
Segt nu!

Bilen fick sig en service igår "olja / filter " med en engine flusch.
500 mil sen sist så det va dags :).

Nu ska den in o få ny framruta på garanti, hade tänkt byta den endå pga stenskott . Men blev ett garanti ärende så där sparade man pengar .

Annars har jag inget kvar på min "to do" list mer än att den ska in o få huven samt taket ovanför framrutan lackerat .

Kanske därför man redan börjat kolla ny bil :o för lite kvar o göra med denna och då svalnar intresset även om det är en av dom skönaste bilarna jag kört . Ja o jävligt snygg e den med :)

BildBild

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]