Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
Tillbaka i träsket, vet inte hur många som är kvar här inne sen jag sist var inne men några namn här i garaget kan jag minnas på!

Hämtade hem en V50 idag. tänkte kasta ut en tråd här och eventuellt få upp intresset igen, har senaste åren kört bilar som jag brytt mig skit i, knappt bytt en lampa om jag inte behövt...
Bild
Användarvisningsbild
av Micce1980
Skojsigt :) och välkommen tillbaka till detta fantastiska forum :wink:

Några planer för den?
Användarvisningsbild
av Dalmans
Vet inte riktigt om jag har några planer. Just nu är jag såpass ny på bilmodellen att jag inte riktigt vet ens vad en kan göra...

men det brukar väl sluta med att man grejar lite med den iallafall, eller att det spårar ur rejält :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Hehe ja hur som blir det lätt mer än planerat i alla fall. Du kan ju se i min och te.x. grillchips tråd. Bland det första jag gjorde var stereorattar samt rattknappar till stereon, det var ett måste då denna vid inköp var en kinetic, visade sig att jag ville ha lite mer än jag först trodde var ok :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Dalmans skrev:Tack, jag ska läsa in mig på era trådar... Min är också en kinetic!
Har du nära till skroten så är det bara att plocka godbitarna, annars kanske jag kan lösa det om det är lättplockat, mot en mindre avgift så klart :) Blir skojsigt med en ny V50-tråd i alla fall :-)-)
Användarvisningsbild
av grillchips
Välkommen tillbaka får man väl säga då! :)
V50 är en förbannat trevlig bil i ett praktiskt format. Om du, peppar peppar, stöter på patrull med något så finns det gott om kunskap kring modellen i C30/S40N/V50-delen av forumet, så känn ingen oro utan njut av bilen istället! :)
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-go[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]