Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Volvo_S60
Äntligen fick man möjlighet att göra en riktig tvätt :-)
Ser fram emot att få bilen lackbehandlad i påsk!

Passade även på att sätta på sommarhjulen. Lite tidigt, men ville inte slita upp vinterdäcken helt.
Jävlar vad Pirelli Sottozero 3 slits fort. Mina har bara rullat 1000mil, men var max 5mm kvar på framdäcken :shock:

XC70.jpg
XC70.jpg (212.99 KiB) Visad 418 gånger
av Volvo_S60
Ja visst är den trevlig. Framförallt är den fint utrustad och jävligt snål när det gäller diesel :-)
Är lite i valet och kvalet om jag inte ska byta bort den mot en T6:a trots allt. XC70 är en helt annan bil med den motorn :D
Så svårt att hitta fina exemplar av XC70 T6 nu bara :shock:
Användarvisningsbild
av Micce1980
Snyyygt :wink: Några fler framtidsplaner?

Frågar man mig är dessa lasthållare ett måste, alltid, framför allt på en i den färgen
webshop-volvolasthallare_985.jpg
webshop-volvolasthallare_985.jpg (67.12 KiB) Visad 1576 gånger
Har de på V50:n och tar aldrig av dem, märker inget på förbrukningen i färddatorn
av Volvo_S60
Micce1980 skrev:Snyyygt :wink: Några fler framtidsplaner?

Frågar man mig är dessa lasthållare ett måste, alltid, framför allt på en i den färgen
webshop-volvolasthallare_985.jpg
Har de på V50:n och tar aldrig av dem, märker inget på förbrukningen i färddatorn
Vi får väl se vad det blir för planer? Ska kämpa lite för att få bilen i toppskick invändigt. Några stenskott ska också fixas.
Vill inte göra något extra ifall det skulle dyka upp någon lockande T6:a :D
Bromsbelägg

Skulle också köpa ate, erkänt bra.

Motorbyte Volvo 240

Underdelen på en kontorsstol fungerar bra so[…]

Vad intervallen är vet jag inte men som Erik […]

Sitter fjädrarna rätt. Hade samma prob[…]