Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
Kanske något för Postens expressleveranser :wink:

EDIT: Den har iaf
Chassie: Yv1bz90h6e1184055
Regnr : EUA084
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
av Lövet
specos skrev:Udda specad, tja. Kanske inte. Men onekligen är det en ovanlig bil...

http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_X ... ?ca=18&w=3
Den bilen tror jag inte är ett speciellt bra köp för de pengarna
Användarvisningsbild
av Guligan
Fin bil i Japan, bastard i Sverige.
Användarvisningsbild
av Jahaja
Dumt att importera hit den, borde sålt den där istället :)

Fast det kanske har att göra med detta:
Övrig info
Bilen har varit lätt skadad vänster fram (Åtgärdat)
Ny instrumentpanel samt ny passagerarairbag måste monteras
av SEpaket
Var och tittade på en bil för en månad sedan som en bekant till mig sedan (ovetandes om att jag tittat på den) köpte istället. Den hade gått som tjänstebil på Volvo och var lite udda specad.

V70 Bi-Fuel/AFV årsmodell 2013. Silvermetallic momentum med svart halvläder och väsentligen precis som en momentum skall vara, förutom HGV-paketet, delbart drag och keyless. Frågan är väl varför man betalar extra för elstyrd bagagelucka och lättonade rutor, men nöjer sig med momentumutrustningen i övrigt. Är lite småsur att jag inte slog till på den. 4 200 mil, inte ett märke i lacken, miljöklassad, servad enligt plan och tämligen billig (189 000). Men udda specad var den absolut.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Kan man få fram vin av reg eller chassie nr?

Edit: Waizguy: Ja det har du rätt i så klart. Hittade inget på det och blev osäker.
Senast redigerad av 5 Micce1980, redigerad totalt 0 gång.
av Lillarapunzel
Vet inte om det räknas hit men...
Jag har ett 940-vrak från 1997. Den har ingen AC, utan en lucka i taket i stället... :shock:
När man kollar på Blocket efter 940:er så verkar alla andra ha AC. Har faktiskt aldrig någonsin sett en enda annan (frånsett mitt vrak då) som haft en lucka i taket istället...
Användarvisningsbild
av fjohan82
Lillarapunzel skrev:Vet inte om det räknas hit men...
Jag har ett 940-vrak från 1997. Den har ingen AC, utan en lucka i taket i stället... :shock:
När man kollar på Blocket efter 940:er så verkar alla andra ha AC. Har faktiskt aldrig någonsin sett en enda annan (frånsett mitt vrak då) som haft en lucka i taket istället...
Vill minnas att det var skillnad på om man valde en S eller SE. Hade inte SE typ delskinn, alufälgar och ECC, medan S hade tyg och hjulsidor (samt AC som tillval)...?
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 100
Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]

Laddbox

Vi körde på en PhaseBox med spiralkabel[…]

Överhettad motor, grundorsak?