Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av glennke
hej. jag undrar om det finns något bra ställe i torpedplåten man kan dra in vakuumslang till laddtrycks mätare i en volvo 855 t5 års modell 95? gärna en bild på vart det finns. tacksam för alla svar.
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Under absenheten finns en plastslang som går in i kupen. Elelr så sätter man ett t-kors på slangen som går till originalmätaren.
av glennke
ja jag var oxå inne på att sätta den till orginalmätaren men så kom jag på att jag är airbag på passagerar sidan å då kändes det jobbigt. men under där finns alltså en slang? tror du en vakuumslang på 1,8meter räcker till mitt konsolen?
av glennke
Marlboroman skrev:Under absenheten finns en plastslang som går in i kupen. Elelr så sätter man ett t-kors på slangen som går till originalmätaren.
ja jag var oxå inne på att sätta den till orginalmätaren men så kom jag på att jag är airbag på passagerar sidan å då kändes det jobbigt. men under där finns alltså en slang? tror du en vakuumslang på 1,8meter räcker till mitt konsolen?
B230fk saknar kraft

Den verkar vilja fortsätta på två[…]

postade fel här ska det vara. Vad jag vet s&[…]

Byte krossad framruta 244 1975

Man får gratulera. 1. Varför byta en ru[…]

Hade absolut bytt, vet ju inte hur länge […]