Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av glennke
hej. jag undrar om det finns något bra ställe i torpedplåten man kan dra in vakuumslang till laddtrycks mätare i en volvo 855 t5 års modell 95? gärna en bild på vart det finns. tacksam för alla svar.
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Under absenheten finns en plastslang som går in i kupen. Elelr så sätter man ett t-kors på slangen som går till originalmätaren.
av glennke
ja jag var oxå inne på att sätta den till orginalmätaren men så kom jag på att jag är airbag på passagerar sidan å då kändes det jobbigt. men under där finns alltså en slang? tror du en vakuumslang på 1,8meter räcker till mitt konsolen?
av glennke
Marlboroman skrev:Under absenheten finns en plastslang som går in i kupen. Elelr så sätter man ett t-kors på slangen som går till originalmätaren.
ja jag var oxå inne på att sätta den till orginalmätaren men så kom jag på att jag är airbag på passagerar sidan å då kändes det jobbigt. men under där finns alltså en slang? tror du en vakuumslang på 1,8meter räcker till mitt konsolen?
Renovering framvagn Volvo 240

Blev en hel sänksats med Lesjöfors fj&a[…]

Hej, Jag får intermittent fel på back[…]

Jag har råkat på en bil där ena &[…]