- fre 09 mar 2007, 17:08
CarMan skrev:Jo tack! Fattades ju bara att jag fick det dyraste alternativet, och ändå fick jag inte det resultat jag var ute efter. :???:Mr H skrev:Jag ville ha en nyare mjukvara till CEM:en för att bilen skall komma ihåg om extraljusknappen var "ON" eller "OFF" senast bilen var igång. Är sååå trött på att behöva trycka på extraljusknappen VARJE gång bilen startas på nytt.Ja du får nyaste mjukvaran i båda fallen. men en omladdning är dyrare än en uppgradering
Sagt och gjort, åkte till verkstaden och bad att få en uppgradering av CEM:en. När jag sedan kom till jobbet läste jag lite nogrannare på kvittot och ser att jag fått en OMLADDNING och inte en UPPGRADERING av mjukvaran.
Får man den senaste versionen av mjukvaran i båda fallen, eller har den gamla programvaran bara laddats om? Bilen kommer nämligen fortfarande inte ihåg vilket läge extraljusknappen hade...... :evil:
MVH // Magnus
-------------------------------------------------------
"For once you have tasted flight You will walk the earth with your eyes turned skywards
For there you have been And there you will long to return"
Leonardo Da Vinci 1452 - 1519
-------------------------------------------------------
"For once you have tasted flight You will walk the earth with your eyes turned skywards
For there you have been And there you will long to return"
Leonardo Da Vinci 1452 - 1519