- tor 02 nov 2006, 08:11
oavsett gratulerar, du har en mycket bra bil som är frisk i motorn o välskött, ta hand om den, såna växer inte på träd.
jag kör volvo själv "min första" o det verkar ju lovande: ):):)
Ampy skrev:förklara och förklara??!! Det är lite "min pappa är starkare än din pappa" Det är många faktorer som spelar in, bara för att din kompis haft 2 st saabar är det ju inte säkert att han vet hur man gasar, var bilen en "fabrikare" lr bara bondtrim ? jag kan bara gå till mej själv men dyker det upp en saab med nummerplåtar jag känner igen från tekniska enheten på saab automobile då försöker jag inte ens o dra mot dom oavsett vilken bil jag sitter i, några undantaget, jag har ALDRIG blivit frånåkt av en volvo, ALDRIG då jag har kört saab, det innebär ju inte att volvon är en sämre bil för det, båda är bra bilar på olika sätt, sen har du ju rätt i att en seg bil är en seg bil, kan ju vara ett måndagsexemplarbromsoket skrev:kan du säga till din kompis att gasen sitter till höger om bromspedalen: ):):)Men hur förklarad du att jag åker i från en 9-3ss aero 03 6 växlad låda då kan han gasa måste ba påminna om att killen som körde Saaben har hafft 2 sticken 9-5 Aero och är på G att köpa nu 9-5 Aero HIRS och båda va trimmade så han vet nog hur man gasar men som han sägger en seg bil är en seg bil!!
skämt åsido, den saaben gick inte för fullt, då låter det klart annorlunda, lyssna på varven, mvh "en som jobbat på saab i 18 år och följdaktligen provkört några st"
oavsett gratulerar, du har en mycket bra bil som är frisk i motorn o välskött, ta hand om den, såna växer inte på träd.
jag kör volvo själv "min första" o det verkar ju lovande: ):):)
V70 99