- sön 15 feb 2009, 00:19
-) Lär dej stava på svenska så man förstår vad du menar ?:-/ Det blir ju bara pinsamt :mrgreen: jobbigt att läsa dina inlägg :mrgreen: även om du ibland får en poäng men väldigt sällan. Skaffa Googles toolbar med stavningskontroll och använd den så vi slipper sitta här och gissa vad du menar ?:-/
CarMan skrev:Många här o på andra stllen titta bara på prislappen o inget annat !!!Ett litet tips igen CarMan
titta en kat för 400:- den köpe jag istäler för 5000:- som XXX skulle ha.
titta en lamda sond för 200:- den köper jag iställer för 2500:- som XXX skulle ha.
titta ett luft filter för 250:- istälelt för 400: som XXX skulle ha.
sen kommer du o säger att delen i sig inte är nått fel på (det stämmer, men det är fel, efter som det inte komar att funka, alternativt inte funka i längden)
sen om vi går ner o kolar spesefikt på delan så kanske den är hel igentligen, bara det att den inte lirar ihopp emd andra delar. men var bryssig om det??? det är ju grymt iriterande att stå där o försöka byta luftfilter, o sen får det inte att få ner det i burken (men filtret i sg kan ju "kanske" har rätt förmåga att rena lufte, men det anser jag var ointresant...)

HaDe
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"