- fre 27 jul 2012, 19:31
Well well, bilen går så nära en 2,4 t XC kan gå som ett skållat ollon och komforten är i den högre skolan, så jag oroar mig inte. Ville mest göra efterforskningar eftersom jag blev rätt förbryllad.
Tack i alla fall för ert engagemang i funderingarna!
Mvh Joel
llesrof skrev:Det är visserligen en 2006:a jag har men det finns inget som piper i den. En enda gång har jag hört ett mystiskt pip och det kom från radion. Det var nog något i sändningen. Har du kollat med förra ägaren? Denne kan ju lämnat kvar någon del av någon extrautrustning som suttit i bilen.Jo, visst verkar det som att det skulle vara något som eftermonterats men det lurkiga är att den förre ägaren, som själv gjorde beställningen av bilen på Bilia, när modellen började produceras, han har inte eftermonterat nåt och har ingen aning om vad det kan vara. Hur märkligt som helst.
Well well, bilen går så nära en 2,4 t XC kan gå som ett skållat ollon och komforten är i den högre skolan, så jag oroar mig inte. Ville mest göra efterforskningar eftersom jag blev rätt förbryllad.
Tack i alla fall för ert engagemang i funderingarna!
Mvh Joel
Hittills har min Volvo aldrig gjort mig besviken
______________________________________________________________________________________
Volvo V70N XC 2,4t AWD, 2001
Volvo S60 2,4, 2001
______________________________________________________________________________________
Volvo V70N XC 2,4t AWD, 2001
Volvo S60 2,4, 2001
- By JHg