- ons 27 apr 2011, 20:37
Gjorde skadebesiktning på den igår.
Dörrarna var inte så mkt pengar att byta. Men B-stolpen har flyttat sig lite och tröskel är intryckt plus lack på allt sen. Är de sakerna som kostar mest.
Annars tyckte han bilen såg fräsch ut för att gått så långt..
Förhoppningsvis får jag besked denna vecka.
Väntar på att få domen, om den blir lagad eller skrotad.
Fick mail idag om att de mottagit skadeanmälan idag och det stod att jag kunde lämna bilen till verkstad för reparation för att få den lagad.
Tyckte det lät jättebra, verkade ju som att de skulle laga min bil!
så kontaktade handläggaren, för att kolla så det var beslutat att de skulle laga bilen.
De hade inte fått info om skador, bilder eller kalkyl från skadebesiktningen ännu. Det måste de ha först innan de beslutar om reparation, så lämna in på lagning som det stod i mailet kan jag inte göra än...
Men de sa iaf att jag skulle få nya barnstolar, så det är bra.
Dörrarna var inte så mkt pengar att byta. Men B-stolpen har flyttat sig lite och tröskel är intryckt plus lack på allt sen. Är de sakerna som kostar mest.
Annars tyckte han bilen såg fräsch ut för att gått så långt..
Förhoppningsvis får jag besked denna vecka.
Väntar på att få domen, om den blir lagad eller skrotad.
Fick mail idag om att de mottagit skadeanmälan idag och det stod att jag kunde lämna bilen till verkstad för reparation för att få den lagad.
Tyckte det lät jättebra, verkade ju som att de skulle laga min bil!
så kontaktade handläggaren, för att kolla så det var beslutat att de skulle laga bilen.
De hade inte fått info om skador, bilder eller kalkyl från skadebesiktningen ännu. Det måste de ha först innan de beslutar om reparation, så lämna in på lagning som det stod i mailet kan jag inte göra än...
Men de sa iaf att jag skulle få nya barnstolar, så det är bra.
V70N 2.5T -05
XC70 2.4T - 01
XC70 2.4T - 01
- By UnleashFusion