["pero02"]
Blir aldrig mer Bilia för min del. Just nu känns Bilia=Skit. Funderar på att ta kontakt med ansvariga på bilia och fråga om det är en medveten strategi för att få göra dyra jobb och tjäna mer pengar
Jag kan redan svaret på den frågan :lol: ja de gör så för att tjäna pengar. och att inte "tekninkerna " klarade av detta är ju märkligt då de brukar vara duktiga .
Personlingen skulle jag inte ens lämna till bilia för byte torkarblad för då byter de nog komplett torkararm oxå :-(O)
Våran reparatör på cnc maskinerna lämnade in sin V70N för service och rutbyte och sa till att mobilantennen ska ej monteras tillbaka på rutan, klipp sladdan och ta bort skiten. japp det noterades även i papprena MONTERA EJ TILLBAKA MOB-ANTENN. Gissa vad som satt på nya rutan när han hämtade bilen????? EN MOB ANTENN :evil: :evil: och torkarblad hade han fått betala för då de faktiskt var dåliga med de var ej bytta på bilen men betalt skulle de ha . Jag har inget vidare förtroende för BILIA men hoppas det finns någon återförsäljare som är seriös och bryr sig om oss vanliga kunder :(