Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kallholmen skrev:
MartinS skrev:Om du har en sub ligger den i bagaget längst fram under golvluckan.

Där ser man. Min mekaniker (Bilia Bromma) menade att den isf satt under instrumentbrädan i mitten.
Får kolla i afton.
Byt verkstad, han pratar i nattmössan...

Den ligger under luckan längst fram mot ryggstödet. Stor som en mindre resväska, inget man missar. Du ser en del av den på den här bilden:

Bild

Du ser även i ljudinställningarna om du har en sub, då kan du ställa hur hårt den skall spela, iallafall på Premium sound.

Jag tror du har något vajsing på slutsteget. Du kan väl kolla hur de olika högtalarna spelar, har du ens något ljud i mellanregisterhögtalarna?
MartinS skrev:
Kallholmen skrev:
MartinS skrev:Om du har en sub ligger den i bagaget längst fram under golvluckan.

Där ser man. Min mekaniker (Bilia Bromma) menade att den isf satt under instrumentbrädan i mitten.
Får kolla i afton.
Byt verkstad, han pratar i nattmössan...

Den ligger under luckan längst fram mot ryggstödet. Stor som en mindre resväska, inget man missar. Du ser en del av den på den här bilden:

Bild

Du ser även i ljudinställningarna om du har en sub, då kan du ställa hur hårt den skall spela, iallafall på Premium sound.

Jag tror du har något vajsing på slutsteget. Du kan väl kolla hur de olika högtalarna spelar, har du ens något ljud i mellanregisterhögtalarna?
Där har jag ingen sub. Alla högtalare spelar men låter påtagligt sämre. De blev sämre efter att jag hade bilen på service. Det har inget med inställningar att göra.
De uppgraderade mjukvaran i bilen i samband med service, kan det ha något med saken att göra? Har även fått problem med gps:en typ samtidigt. Har en annan tråd om det.

Smart :-D

Har bytt bränslefilter, ingen indikation p&ar[…]

Jag funderar om en dragkrok från en V70, s&a[…]

Hänt två gånger nu på 4 m&a[…]