- mån 07 jul 2014, 10:09
Den ligger under luckan längst fram mot ryggstödet. Stor som en mindre resväska, inget man missar. Du ser en del av den på den här bilden:

Du ser även i ljudinställningarna om du har en sub, då kan du ställa hur hårt den skall spela, iallafall på Premium sound.
Jag tror du har något vajsing på slutsteget. Du kan väl kolla hur de olika högtalarna spelar, har du ens något ljud i mellanregisterhögtalarna?
Kallholmen skrev:Byt verkstad, han pratar i nattmössan...MartinS skrev:Om du har en sub ligger den i bagaget längst fram under golvluckan.
Där ser man. Min mekaniker (Bilia Bromma) menade att den isf satt under instrumentbrädan i mitten.
Får kolla i afton.
Den ligger under luckan längst fram mot ryggstödet. Stor som en mindre resväska, inget man missar. Du ser en del av den på den här bilden:

Du ser även i ljudinställningarna om du har en sub, då kan du ställa hur hårt den skall spela, iallafall på Premium sound.
Jag tror du har något vajsing på slutsteget. Du kan väl kolla hur de olika högtalarna spelar, har du ens något ljud i mellanregisterhögtalarna?
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S90 3.0 Manuell MY98: Genuine Classic
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S90 3.0 Manuell MY98: Genuine Classic