Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Då har man fått i dioder i markbelysning och nummerskyltsbelysning.
Bild
Bild

Nästa grej att fixa blir att ta bort V O L V O emblemet och montera transparent skydd på stötfångaren bak vid bakluckan.
Jonnybcool skrev:Då har man fått i dioder i markbelysning och nummerskyltsbelysning.
Bild
Bild

Nästa grej att fixa blir att ta bort V O L V O emblemet och montera transparent skydd på stötfångaren bak vid bakluckan.
Najnajnaj!! Ta inte bort Volvo för fan! :D Ser så bart ut :(
Nja kan nog bli cleant utan, ska kolla på en bild med och utan så får man se vad man bestämmer sig för :)
Dags för en liten update igen då, lite småsaker som är gjort bara då den får rulla som den är nu ett tag framöver så får man spara ihop lite till nästa år.

Rensat bakluckan från V O L V O emblemet också, jämförde med och utan och tycker att utan blev cleant.
Bild

Även funderat ett tag på hur det skulle bli med Volvoemblem på stänkskydden så var tvungen att testa. Smaken är som baken men jag tyckte det vart bra.
Bild

Så haters gonna hate men jag är nöjd med hur de blev :)
DayDreamer skrev:Ser inte så dumt ut och det är alltid roligt att sticka ut lite :)
Vart köpte du volvoemblemen?
Ja jag gillar att det ser lite annorlunda ut :)
Fick beställa från ett tryckeri då jag ej hitta dekaler i den storlek osv. som jag ville ha så blev från trycktema.se
En liten update igen då. Händer inte speciellt mycket för tillfället, var inne och skulle få vänster sidoruta vid bagaget bytt häromveckan men då Rejmes fått hem fel ruta och han som skulle byta varit sjuk så har det dragit ut på tiden. Fick en ny tid 4 September och satt med och gick igenom alla 30+!? olika varianter eller var det var som fanns innan vi kom fram till vilken det mest sannolikt kan va. Så det är väl de som kommer hända framöver annars kommer den bara få rulla som den är fram till våren nästa år då jag har lite planer vad som förhoppningsvis skall göras.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
Verkstadshandbok

Det finns två handböcker till modell&ar[…]

https://youtu.be/afO3Hz90ulk

Lyftare 2,4, B5244S4

Hej Någon som har koll på vart man k&o[…]

Rengjort och kört några mil idag. Torrt[…]