Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av baxadfrukt
Som många andra har sagt, vet inte vad jag tycker om färgen. Den är speciell minst sagt :) Fint köp!
Fick själv hem min beggade v70II -12 igår. Röd R-design. Helt överjävligt nöjd :D
Användarvisningsbild
av MartinB82
baxadfrukt skrev:Som många andra har sagt, vet inte vad jag tycker om färgen. Den är speciell minst sagt :) Fint köp!
Fick själv hem min beggade v70II -12 igår. Röd R-design. Helt överjävligt nöjd :D
Tack, ja det är inget att försöka va diskret i :lol:
HiTek skrev:Läckert Martin! Riktigt fin V70! :D
Dem kan ju bli riktigt fräna med lite fix och trix. Utan rails t.ex. blir riktigt spåååtigt! :wink:

Tack, Ja vi får se vad som händer med denna. Känns lite jobbigt att ta bort railsen då jag behöver byta tak :wink:
Användarvisningsbild
av MartinB82
Då kör vi en liten uppdatering.

Har inte hänt något större.
Men fick mitt försenade Polstar owners package.
Bild

Emblem på plats, men syns knappt med denna färgen på bilen :lol:
Bild

Sen så fanns det väl lite mer å önska av leverans rekonden.
Så denna helgen spenderade jag inomhus.
Blev en trestegs genomkörare, la ingen försegling då jag testade en ny produkt.
http://www.smartab.com/Produkter/Bilvar ... an-Version

Lämnade en fin glans, ska tydligen ha en grym avrinnigs förmåga.
Lättarbetat å luktade blåbär, så det passade ju bra till bilens färg :D

Bild
Bild

Å några bilder på det färdiga resultatet.
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av TommyP86
Sååå härligt med kliniskt ren och blank bil. Min står med 400 mils damm, flugor och bromsdamm just nu och jag har 400 kvar hem till polermaskinerna, det är nästan så det kommer en tår

Blev riktigt bra! Vad är det du har vid kombiinstrumentet/startknappen?
Användarvisningsbild
av MartinB82
TommyP86 skrev:Sååå härligt med kliniskt ren och blank bil. Min står med 400 mils damm, flugor och bromsdamm just nu och jag har 400 kvar hem till polermaskinerna, det är nästan så det kommer en tår Bild

Blev riktigt bra! Vad är det du har vid kombiinstrumentet/startknappen?
Haha :lol: Tackar, vet hur det känns, inget rolig med skiten bil :D
Ja det är gött å få det gjort innan semestern, så inte flugor å annan skit sätter sig så.
Är en kameravarnare å gps hastighetsmätare, använder den mest för att jag har avvikit lite mycket från original rullomkrets.
Så det är bra å ha en hastighets mätare som visar lite mer exakt.

jimlindeborg skrev:Grymt resultat som vanligt när du har varit igång med maskinen 8)
Tack så mycket Jim :D
Användarvisningsbild
av MartinB82
TommyP86 skrev:Okej! Det finns programvara för ändrad rullomkrets om jag inte är helt fel ute. Men kamerorna sitter väl fortfarande kvar antar jag Bild
Jo det gör det kanske, forskade i det lite när jag hade V60in men då fanns det bara från my14.

Sen stämmer det det inte när vinterhjulen ska på, Fast då får man ju en anledning att köra 20" på vintern också :lol:
Tycker det är ganska skönt å ha en hastighets mätare som går på gps, original mätarna visar ju alltid lite för lite, så då kan man ju köra lite snabbare utan riskera några böter, sen är det ju inte fel å få en liten påminnelse ifall man missar någon kamera :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Vi som beställt nya V60

Tycker ni inte att V60n är alldeles fö[…]

Bak 30-21.4=8.6 Slitagegräns enligt Haynes 8.[…]

95E10. Kör ändå 95% på el s&[…]

Familjen önskar en XC90 för att få[…]