Moderator: Moderatorer
VolvoForLife skrev:Jag vet inte om jag är blind eller om jag är värdelös på engelska men jag hittar inte var det står om hur man får hastigheten i displayen. Kan någon säga vilken av sidorna och vad det är för rubrik. Skulle vara snällt (W)Hej
maf skrev:Japp, tackar och bockar. Nu ser jag det, tidigare läste jag bara rubriken och tänkte att det kan det inte vara när jag läste Sound Control men jag borde sett tabellen som är under. Så halvblind är man kanske.VolvoForLife skrev:Jag vet inte om jag är blind eller om jag är värdelös på engelska men jag hittar inte var det står om hur man får hastigheten i displayen. Kan någon säga vilken av sidorna och vad det är för rubrik. Skulle vara snällt (W)Hej
Kolla under "Extended settings" på sidan 5 i dokumentet. Det du ska aktivera är "Constant Disp" med värdet "ASC".
/Magnus
boeder skrev:VolvoForLife skrev:Har inte testat detta själv men som det ser ut i pdf'en så finns det ju "off" som underfunktion till constant disp. Man ändrar alltså ASC till off.
Jag vet inte om jag är blind eller om jag är värdelös på engelska men jag hittar inte var det står om hur man får hastigheten i displayen. Kan någon säga vilken av sidorna och vad det är för rubrik. Skulle vara snällt
Magnus Skrev:
Kolla under "Extended settings" på sidan 5 i dokumentet. Det du ska aktivera är "Constant Disp" med värdet "ASC".
Hur gör man för att återställa till standard?
V70 2.5T HU-603 med Volvo Sub
Vid topplocksbyte/renovering så ingår […]