- mån 22 jun 2015, 20:54
Jag har fattat att det finns 3 olika system. Men hur vet jag vilket jag har? Har kollat nummer på högtalare i hatthyllan i S60 och på diskant i D-stolpen i V70. Googlat men hittar inget som avslöjar vilka system dom tillhör.

Såg nu när jag skulle lägga upp bilderna här att den ena högtalare har gul etikett, betyder det något?
Har kollat under stolen oxå, finns inget slutsteg.
Mini_ice skrev:Är det förresten samma högtalare i olika volvo, typ S60 och V70?Samma högtalare i dörrar på S60/V70/Xc70 bara att byta, finns 3 system, känn under passagerarsätet efter slutsteg, har du inget är det bara att plocka i high performance eller premium beroende på hur mycket pengar du vill lägga ner[/quote]
Har precis köpt mig en V70 och ljudet är inte alls lika bra som i gamla S60:n. Funderar på om jag bara kan skifta högtalarna i dörrarna?
Jag har fattat att det finns 3 olika system. Men hur vet jag vilket jag har? Har kollat nummer på högtalare i hatthyllan i S60 och på diskant i D-stolpen i V70. Googlat men hittar inget som avslöjar vilka system dom tillhör.

Såg nu när jag skulle lägga upp bilderna här att den ena högtalare har gul etikett, betyder det något?
Har kollat under stolen oxå, finns inget slutsteg.
- By least