Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoT5Stealth
Nyss inhandlat en Volvo V50 T5 R-design.

Gått 22k mil, servad endast hos volvo verkar det :)

20" Dotz Roadsterfälgar (Fick balansera dom ganska omedelbart efter köp så nu är det inge vibrationer vid acceleration) :)

Går som ett skållat troll, riktigt nöjd.

Den är lite skitig på denna bild men det blir en tvätt imorgon och lackbehandling så det kommer fler bilder.
Bilagor
IMG_0152.JPG
Första tankningen innan färden till sitt nya hem.
IMG_0152.JPG (932.91 KiB) Visad 528 gånger
Användarvisningsbild
av sd1
Nice...reagerar på den något överdimensionerade emblemet i grillen bara.:-)
Användarvisningsbild
av VolvoT5Stealth
sd1 skrev:Nice...reagerar på den något överdimensionerade emblemet i grillen bara.:-)
Mjo, det är ju en del av R-designen har jag för mig :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Snygg kärra! Men emblemet har ingenting med r-design att göra. Och ska vi vara JÄTTEPETIGA så fanns inte r-design på pre facelift, då var det sportpaketet eller som jänkarna kallade det; dynamic trim.
Emblemet är absolut ett hemmabygge på grillen, det finns ingen originalgrill till modellår 04-07 med det stora järnmärket, men det är som sagt bara petigheter och jag vill absolut inte förstöra dina fantasier om bilen för snygg är den oavsett! :)
Användarvisningsbild
av VolvoT5Stealth
Ok! Tack för infon, jag kommer behöva all info eftersom jag är nybörjare på fronten ;)

Har sett din tråd innan jag skapade min, riktigt fin bil, lacken är grymt nice!
Användarvisningsbild
av grillchips
Ingen fara, alla är vi barn i början! ;)
Tack! Ja den är tjusig också, ser fram emot att lägga på polermaskinen i sommar och försöka återskapa lite djup i lacken.
av Kluster
Tror nog att denna tråd ska ligga under kategorin Garaget :wink:
Användarvisningsbild
av VolvoT5Stealth
Ops, har jag gjort fel? xD

Somsagt, jag är ny här haha ^^

Kan jag ändra plats själv eller måste en moderator/admin göra det?
Användarvisningsbild
av P210
Välkommen till klubben/forumet!
- Det är någon som varit där och pillat :wink: innan facelift hade alla V50 en sådan här grill;
Bild
S40N hade en sån rutgrill som du har, eller är det en eftermarknadsgrill från tex Hova.
Såg en rolig detalj på dina rails jag aldrig sett förut - silvriga "summum" med svarta ändstycken. Lite XC look!

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]