simonhalmstad skrev:Snyggt, fler bilder ?

Moderator: Moderatorer
xerent skrev:Framförallt bilder på längre håll så man ser helheten, för den bilden säger ju inget om hur det ser ut på bilen. Har själv en svart Summum med en massa Krom så har funderat på dessa.simonhalmstad skrev:Bild....Snyggt, fler bilder ?
jonko skrev:Bytt hjullager höger fram... Det SKF lagret som hade rasat var mindre än 2 år och mindre än 2000 mil.. Den här gången fick det bli Biltema istället, kan knappast vara mycket sämre.Hur lät det för dig? Jag har försökt felsöka ett resonansljud dom senaste dagarna, det är som värst vid 65-70,sen blir det mer högfrekvent tills jag inte hör det längre
Steffe3 skrev:Klassiskt vinande som blev värre när jag svängde vänster (och belastade höger kraftigare) för att avta helt när jag svängde höger.jonko skrev:Bytt hjullager höger fram... Det SKF lagret som hade rasat var mindre än 2 år och mindre än 2000 mil.. Den här gången fick det bli Biltema istället, kan knappast vara mycket sämre.Hur lät det för dig? Jag har försökt felsöka ett resonansljud dom senaste dagarna, det är som värst vid 65-70,sen blir det mer högfrekvent tills jag inte hör det längreFunderar på att lämna in den för felsökning i veckan för att hitta felet :/
Rostskyddsgaranti är ingenting värt. […]